Revalidatie tegenvaller.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Revalidatie tegenvaller.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 12:02

...... Huilen
Officieel had ik vandaag m'n linkerbeen ook voor 100% mogen gaan belasten, maar het wordt 1,5 a 2 weken uitgesteld omdat het nog niet gaat zoals het zou moeten............(wat is moeten he....)
Ik loop nu nog niet goed genoeg en heb nog iets teveel pijnklachten.
Ik baal wel eigenlijk, maar ja..........niets aan te doen. 2 weken extra op een maand of 5 straks ofzo maakt ook niet meer uit natuurlijk.......

maar toch........

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:11

Spijtig... is natuurlijk wel balen, want je wil liever met grote sprongen vooruit dan met kleine pasjes natuurlijk...

Maar toch, beter anderhalve week tot twee weken uitstellen dan het toch forceren en er misschien daardoor nog langer over doen...

Kop op in ieder geval...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:16

Het is wel balen omdat je natuurlijk snel weer de oude wil zijn maar bekijken het maar zoals je met paarden omgaat als ze kreupel zijn.. beter een dag te laat weer beginnen als een dag te vroeg.... Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:05

Diana_Mabel schreef:
Het is wel balen omdat je natuurlijk snel weer de oude wil zijn maar bekijken het maar zoals je met paarden omgaat als ze kreupel zijn.. beter een dag te laat weer beginnen als een dag te vroeg.... Lachen


Erg balen, ik vind deze van Diana_mabel wel errug goed *LOL* ... Gek dat we over het algemeen voorzichtiger met paarden zijn dan met onszelf he..
Beterschap hoor!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:06

doe het rustig aan, ik zie vaak genoeg mensen die niet luisteren of alles overhaasten, resultaat ze blijven er mee zitten en verpesten het voor de rest van hun leven, denk niet aan die 2 weken dus het rustig aan, 2 weken is niks opp de rest van je leven.
veel succes verder

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:19

het ging allemaal zo snel en goed vooruit en dan heb je nu ineens een tegenslag (zo heet dat toch Verward ). het is niet zo fijn dat het uitgesteld word maar als het nu wel had gemogen terwijl het eigenlijk nog niet helemaal goed gaat heb je er dalijk alleen maar meer pijn van...
beterschap nog he!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 16:47

jullie hebben helemaal gelijk, maar dat zei ik zelf gelukkig ook al, wat zijn nou 2 weken...........maar okee, ben nu 3 maanden verder en kan mezelf nog amper verplaatsen en opeens begin ik er ff genoeg van te krijgen. Ik heb wel energie en wil graag rennen,vliegen, zwemmen,sporten....Maar dat duurt nog wel een maandje of 3 sowieso. Viel gewoon ff tegen, that's all.......

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:15

Tis niet erg hoor als je het even zat bent allemaal.

Ik heb ook weer een ministapje terug gedaan(fijn oefeningen van de fysio daar stop ikdus mee).

Maarre we gaan moed houden we worden weer 100%.

En voor je het weet lopen we tussen de skippies en de schaapjes. OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:58

IngridM schreef:
jullie hebben helemaal gelijk, maar dat zei ik zelf gelukkig ook al, wat zijn nou 2 weken...........maar okee, ben nu 3 maanden verder en kan mezelf nog amper verplaatsen en opeens begin ik er ff genoeg van te krijgen. Ik heb wel energie en wil graag rennen,vliegen, zwemmen,sporten....Maar dat duurt nog wel een maandje of 3 sowieso. Viel gewoon ff tegen, that's all.......


Volgens mij moet je gewoon vleugeltjes nemen, kan je iig vliegen Tong uitsteken

Kan me voorstellend dat je er behoorlijk van baalt en het ook goed zat wordt om stil te moeten zitten.
Maar zoals je zelf ook al zegt, beter ff 2 weekjes extra rustig aan doen dan het overhaasten en er straks nog langer mee te zitten....
Sterkte Ach gut

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 18:13

WAT... neehe, is dat even een tegenvaller dan!!!!
Je hebt wel weer gelijk, wat zijn nou twee weken na al die maanden die je nu al gehad hebt, maar toch, HE!!!

Maargoed, misschien nu eerst maar de foto van het ziekenhuis afwachten... (die gaan ze toch over +- 2 weken maken?) Wie weet bied die meer duidelijkheid?!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:16

das niet erg dat je het zat bent!!dat hoort erbij!
ik ben het vaak genoeg zat met mijn diabetes! en wees blij dat het over gaat! maar natuurlijk wel flink balen! succces verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:50

Krijg je nou die lekkere Zwembadboy weer terug? Knipoog Tong uitsteken
Zet m op Ingrid ! Gewoon stug volhouden en dan komt het allemaal weer helemaal goed met jou! Party!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 21:10

Zep schreef:
Krijg je nou die lekkere Zwembadboy weer terug? Knipoog Tong uitsteken
Zet m op Ingrid ! Gewoon stug volhouden en dan komt het allemaal weer helemaal goed met jou! Party!!


nou als dat nou zo was, die zwembadboy.............maar helaas, dat zit er niet in.................. jammer, maar ik heb nu m'n eigen vriendje weer en die is toch leuker eigenlijk....

maar morgen is het 13 weken geleden en voor het eerst even vandaag heb ik er opeens de balen van..............zal morgen wel weer over zijn hoor, maar ik kan niet elke dag zo vrolijk blijven he....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:14

Zou ook niet goed zijn als dat zo zou gaan denk ik...

Maar dan is het maar goed dat je wat bokkers in de buurt hebt voor wat goede Tsjakkaa!!-praat Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 21:17

Jomanda, jammer dat ze niet meer praat.........hahahha

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:22

IngridM schreef:
Jomanda, jammer dat ze niet meer praat.........hahahha


ze mag als ze op belgische of duitslandse of iig buitenlandse grond is,wel gewoon praten Verward schijnbaar doet ze boetedoening voor nederland, vandaar ddat ze in het buitenland we; mag praten (najah !!) maar goen
. meid,heel veel sterkte,na alle ellende kun je dit ook nog wel aan !

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:57

Nou het zou gek zijn als je er niet de balen van had!!!
Veel sterkte in elk geval!!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:29

Nou, als je er nu voor het eerst in 13 weken de balen van hebt, vind ik dat je het toch heeeeel erg lang volgehouden hebt. Ik zou er na 2 dagen al vreselijk de balen van hebben. Ik vind je heel sterk, hoor! OK dan!
Heel veel sterkte, en zet 'm op!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 14:32

gaia schreef:
. Ik vind je heel sterk, hoor! OK dan!
Heel veel sterkte, en zet 'm op!


leuk dat je dat zegt. Ik heb het zelf eigenlijk nooit echt zo gezien, maar merk wel dat ik de laatste 2 dagen dus opeens een 'neerslag' heb, hoe noem je dat ? Gisteren dit gehoord, vandaag naar Mirage geweest en was toch ook emotioneel....nu voel ik me gewoon effe niet zo tof meer......ik ben het zat en heb teveel energie en de paarden roepen me!!!!!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:15

Ik kan me dat helemaal voorstellen. Je wilt graag vanalles,maar je lichaam kan het niet. Dat is heel frustrerend.
Maar ik meen het echt, ik vind je heel sterk!
Doe het rustig aan, denk aan jezelf, en dan komt het allemaal goed! Daar heb ik alle vertrouwen in!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 20:11

gaia schreef:
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Je wilt graag vanalles,maar je lichaam kan het niet. Dat is heel frustrerend.
Maar ik meen het echt, ik vind je heel sterk!
Doe het rustig aan, denk aan jezelf, en dan komt het allemaal goed! Daar heb ik alle vertrouwen in!



inderdaad, frusty is het woord!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:35

wat jammer dat het nog niet helemaal naar je zin gaat...
doe maar wel rustig aan dat je niets gaat overbelasten of zo iets dat het alleen maar langer gaat duren....

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:39

Kop op: die tijd komt er echt nog wel eens een keer aan, dat je het weer voor de volle mik kan belasten. Hou vol! Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:53

Idd erg jammer, best een tegenslag als je dt te horen/merken krijgt. Maar je komt er huis wel!
is het vanddag niet dan is het morgen, of volgende week! je komt er echt wel! Zet he op je kunt het! OK dan!

Veel beterschap en sterkte nog!