Morgen de grote dag, de kleine immigrant komt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Morgen de grote dag, de kleine immigrant komt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 13:35

Xen komt namelijk naar België Haha!

Hij staat nou moederziel alleen in z'n stalletje Verdrietig
Buurman paps is verkocht, stalmaatje Xingu is ook al vertrokken ... en hij mag niet op de wei want hij knalt overal overheen/onderdoor om z'n moeder en vriendinnen op te zoeken. Anders had hij lekker bij Otto op de wei gekunnen (de shetlandhengst Knipoog ) maar dat heeft hij dus mooi voor zichzelf verknald Clown

In ieder geval gaan we hem zaterdag na de middag halen, de trailer is al gereserveerd, fokster en nieuwe stal weten ervan, en ik? Ik heb er REUZE zin in! OK dan!
Eindelijk komt mijn ventje naar huis, ben benieuwd hoe hij z'n nieuwe thuis en speelmaatje gaat vinden Haha!
Ik weet enkel niet wat ik moet verwachten als we hem gaan halen, gaat hij braaf zijn, zal alles goed gaan ... Scheve mond
Toch weer spannend! Haha!

Maar IK heb er ZIN in! Ik neem de digi iig mee en ik hoop dat de situatie het toelaat om ook eens wat foto's te nemen Cheese!

Het verslag horen jullie morgen!
Duimen jullie op een spoedig verloop? Haha!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:39

Ik zal voor je duimen...
Enne ik hoop ook op foto's want dat is altijd leuk...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:50

Ik zal ook voor je duimen.

Zal vast een heerlijk gevoel zijn je ventje naar huis halen.

Ene foto maken of laten maken Cheese!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 15:14

Leuk en ik ga ook voor je duimen

Ook ga ik hopen dat je foto's kunt maken van je ventje

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:11

Super! Ik heb het hele speenverhaal van Xender gemist, heb je er ergens wat over geschreven!

Ben benieuwd hoe hij het zal vinden bij zijn nieuwe thuis...

Zijn de overige paardjes (buiten paps en stalmaat) al verkocht?

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:24

Wat is de afstamming van je "kind"?? Vind het altijd erg leuk om familie van Miro tegen te komen Haha! Miro is Immigrant x Droomwals zijn moeder is Ironika. Die van jou ook een vosje?? Heb je wat foto's online staan??

-X- Anja

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:51

Spannend! Ik ben ook benieuwd naar de foto's! Succes hoor,dat het allemaal maar gladjes mag verlopen!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 18:47

AnjaKos schreef:
Wat is de afstamming van je "kind"?? Vind het altijd erg leuk om familie van Miro tegen te komen Haha! Miro is Immigrant x Droomwals zijn moeder is Ironika. Die van jou ook een vosje?? Heb je wat foto's online staan??

-X- Anja


Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.... Lachen
Xender is een Lusitano. Zijn Vader heet niet Immigrant, maar Queijo. En Lola bedoelde met de term immigrant dat hij in Nederland geboren is en nu naar België emigreert!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 21:38

Idra"]
[quote="AnjaKos schreef:
Wat is de afstamming van je "kind"?? Vind het altijd erg leuk om familie van Miro tegen te komen Haha! Miro is Immigrant x Droomwals zijn moeder is Ironika. Die van jou ook een vosje?? Heb je wat foto's online staan??

-X- Anja


Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.... Lachen
Xender is een Lusitano. Zijn Vader heet niet Immigrant, maar Queijo. En Lola bedoelde met de term immigrant dat hij in Nederland geboren is en nu naar België emigreert!
[/quote]


Goed zo Idra, heb je perfect geformuleerd! Haha!

Ik heb overigens geen speenverhaal van Xender gepost, ik heb er wel 1 getypt maar dat is nooit afgeraakt. Haha!

Iig ging het spenen vrij goed, ze gingen allemaal vlot naar binnen en waren allemaal rustig.
Hij heeft toen voor de 2e keer zijn halster aan gehad, dat was een minuutje "vechten" (we waren met z'n 3'en Haha!) en toen gaf hij zich heel braaf over en konden we het probleemloos aan doen OK dan!
Enkel het effectieve scheiden ging even bijna mis, Xingu stond al in de stal en die had iemand vast, ik moest met Xender erin lopen en Jacqueline met de moeder naar buiten. Nou ging Xen er eerst wel half in, om zich vervolgens vlak langst me op de achterste benen om te draaien, onderuit te glijden en als Bambi met z'n achterbenen wijd terecht te komen op de grond Lips are sealed
Stond hij natuurlijk op 3 benen ...
Maar na een uurtje leunde en steunde hij er al terug op, en hij heeft zichzelf ook genezen getoond die keer dat hij nog eens op de wei is geweest (en je weet waarom dat Houdini mama's kindje momenteel niet meer mag Schijnheilig )

Verder ging alles goed, hij is heel relaxt, ook als er paarden weg gaan. Enkel als hij mama ziet word hij "onstuimig" maar als vent raak je nooit helemaal over je moeder heen Knipoog

Er zijn verder (buiten de 2 KWPN'ers) geen paarden meer verkocht. Tenminste, er zijn er verkocht geweest maar die mensen belden dan ondanks een mondelinge afspraak wel mooi af. (dom ook om niets op papier te hebben ... ) Het komt erop neer dat de hengsten verkocht zijn en niemand geintereseerd is in merries.
Verder zijn de meesten niet op zoek naar een enter of twenter, veulens liggen dan weer wel vrij goed in de markt denk ik.
En volwassen hengsten helemaal .... volwassen merries daarentegen dus helemaal niet

Als je iemand weet, hoort zegt het voort. Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:50

Leuk zeg dat ie eindelijk komt Lachen

Waar komt ie vandaan uit NL?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 22:05

Hij komt van Heerle, ik geloof dat jij dat wel weet liggen Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:59

Het is wel een misleiding hoor met je Immigrant Knipoog
Ik klikte als eigenarese van een kleinzoon van Immigrant ook al gelijk dit topic aan Clown Maar veel plezier en succes !!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:10

Loolapelooza schreef:
Hij komt van Heerle, ik geloof dat jij dat wel weet liggen Haha!


Yeps Haha! Niet zo heel ver weg Knipoog

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 07:52

vandaag de grote dag... Lachen veel plezier vandaag!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 11:21

Nou het begint al lekker ...

Wij hebben zelf geen auto die zo een grote trailer mag trekken als dat we hebben besteld, dus vrienden zouden rijden met hun Jeep (doen ze altijd als er gereden moet worden Knipoog )

Maar nou is de startmotor van dat ding dus opgefikt en staat hij in de garage! Boos! (staat er al 3 dagen maar ik weet het pas sinds gisterenavond, ze wilden me niet ongerust maken geloof ik Haha! )
Kijk er namelijk zo naar uit ... Ach gut
Deze morgend om een uur of 9 zouden ze weten of ze hem vandaag konden repareren (omdat ze dan pas wisten of het stuk bij de levering zat) maar ik heb nog niets gehoord ... geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken?

In ieder geval, mocht de auto niet gemaakt worden vandaag kunnen ze waarschijnlijk wel 1 van de Jeeps van vrienden lenen, dus dat valt wel weer mee Haha!

Maar het begint wel lekker

Jullie duimen niet hard genoeg *LOL* Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 12:53

Goed nieuws, de auto is gemaakt!!!! Haha!

Hij is onderweg dus ben zo meteen weg! Hyper!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:26

Woehoew! SPANNEND! Hoe ons wel op de hoogte!!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 17:54