De grond kwam vandaag weer gevaarlijk dichtbij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 12:01

Deze morgen ben ik nog eens ('t was al enkele weken geleden) met mijn pony gaan wandelen. Toen we vertrokken was ze erg braaf en ze ging goed vooruit (ondanks het feit dat de andere pony's niet mee gingen). Kwamen we bij een lekker (gemaaid) grasveldje Tong uitsteken De bodem zag er goed uit (niet te modderig) en dus gingen we maar wat galopperen *LOL* Eerst ff het veldje verkend in draf en dat ging goed. Na een 5-tal minuutjes dan maar aangegaloppeerd... Haha! Ik voelde al dat er iets niet normaal was en ineens... brak de duivel Extreme duivel weer in haar los!!! Lekker hoofdje tussen haar voeten en bokken maar Frusty Wonder boven wonder bleef ik erop zitten! (want van bokken kent ze iets hoor!) Mij direct goed boos gemaakt Boos! en toen was ze weer zo braaf als een engeltje Schijnheilig Vraag me niet waarom ze begon te bokken, want ik zou het niet weten Verward Iemand ideetjes? Aan haar zadel ofzo ligt het alvast niet.
Allé hier ga ik nu nog 6 weken plezier van hebben, aangezien de ligamentjes van mijn pink gekwetst zijn
gr. Marijke

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:59

Dat zijn gewone streken. Dan heeft ze misschien geen zin meer en dan gaat ze bokken. Ik denk dat jij allerter zal moeten worden. als ze dit de volgende keer doet moet je zorgen dat ze niet met haar hoofd omlaag kan, en dan flink voorwaarts schoppen. dit mag ze namelijk niet doen.

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 15:26

Ja ze weet wel dat ze niet mag hoor, want ik ben ff heel erg boos geworden (en daar kan ze echt niet tegen hoor, ze zou zogezegd bijna beginnen te Huilen als ik boos ben op haar). Maar ja, qua alertheid zal de enige oplossing vroeger gaan slapen zijn. Scheve mond\ Slapen Gelukkig haalt ze dit maar 1 à 2 keer per jaar uit, dus dan heb ik het nu wel al gehad voor 2001!
Maar toch bedankt voor de tip!