Punky gedekt ?!??!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Punky gedekt ?!??!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 21:17

Sinds kort hebben wij een nieuwe bok.
Het is een witte melkgeiten bok genaamt Heinz
Gister was Teddy (een geit) runds en moest gedekt worden, zo gezegt zo gedaan, geitje weer terug in de wei en bok ook.

Bok Heinz stond in de wei waar onze grote kleine vriend Punky ook staat...
Op een gegeven moment keek een collega toevallig de kant van punky op en zag dus een worstel partij in de hertenwei!

Dus ze roept, Hey melissa, kijk daar dan Nerd
Dus ik kijk, zit die witte bok dus een poging te doen om punky te dekken Scheve mond
Alleen, tja pony & bok, 2 x man, nee dat gaat niet
Punky was zwaar beledigt en begon flink van zich af te trappen, maar de bok probeerde hem nog steeds te dekken.... Tja het valt niet mee als je wit en even groot bent als een volwassen witte melkgeit...

Ik ben maar snel naar die bokken gerend en heb punky gered en maar de andere weide in gedaan....
Arme punky ( ben benieuwd over 11 maanden Schijnheilig Blond

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:42

hahaha arme punky!! en ik ben ook benieuwd over 11maanden, alsie dik gaat worden weet je waardoor t komt heh!! dan mag je hem niet op dieet zetten hoor!! Tong uitsteken Blond

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:46

Haha, cool Haha! Wel leuk voor Heinz dat ie nu lekker zichzelf mag uitleven. Alleen die stank die ze dan afgeven... O my god... Ik kan veel hebben, maar na kippen/eendenstront, is bokkenstank toch wel heel erg .
Btw, het is niet runds toch? Maar ritsig? Dat hele 'runds' ken ik niet. Wij noemen het altijd tochtig bij koeien, ritsig bij schapen en geiten.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:14

Ik wist niet dat zoiets Runds heet Haha!...
Nouja nog 11 maand wachten dus, spannend *LOL*

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 08:14

Wij noemen het altijd runds/runs Haha! Koeien idd tochtig, varkens berig en cavia's ook berig, schapen gewoon ook runds geloof, naja volgens mij kan het allemaal, we weten wat ermee bedoeld wordt Haha!

En over die bokkenstank: Ja verschrikkelijk! die hele witte bok zijn kop is gewoon geel.
Gelukkig hebben we 3 joonge bokken lopen (1 dwerg, 1 bonte en een witte) dus is het nog niet zo heel ernstig, maar dat zal nog wel komen!

We hebben eens een volwassen wallishe zwarthals bok gehad, men DIE stonk, en dan nog zo'n klein oversext dwergbokje erbij, niet te harde Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:24

Haha krijg je straks een veulentjes met hoorntjes
Oh misschien wel met 1 hoorn, dat heb je een eenhoorntje Haha!