Voor het eerst met mn nieuwe bijrijhaf gereden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Voor het eerst met mn nieuwe bijrijhaf gereden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 23:50

...en dat was LEUK! Hij was wel tonnetje rond want hij komt net uit het land en er is de laatste tijd niwet veel mee gedaan. Zijn vbazin zit een halfjaar in Engeland en had geen ruiter voor hem geregeld Scheve mond . Een vriendin van haar past nu zogezegd op Nino (het paardje in kwestie dus) e zij vroeg of ik hem wel wat beweging wilde geven Party!! . Nou daar had ik niet zoveel bezwaar tegen Schijnheilig . nu ga ik hem dus zo`n twee a drie keer per week rijden. Ik mag zelf weten wanneer.

Nou goed vandaag voor het eerst gereden en hij was echt leuk. Wel erg traag maar hij liep heel makkelijk aan de teugel. In galop was hij heel traag en die galop was ook heel vlak. Daardoor vond ik hem lastig uit te zitten Verward (Pjelk gooit nl. veel hoger op).
Zijn eigenaresse reed L2 of M1 met hem en hij kent een heleboel oefeningen en is heel braaf. Wijken deed hij bijvoorbeeld perfect. Echt leuk om eens te voelen hoe dat hoort te gaan! En ook de schouderbinnenwaarts deed hij heel makkelijk. Bovendien kon hij heel makkelijk halthouden vanuit de draf. Ik heb echt zin om hem eens in de les te proberen!
Laatst bijgewerkt door Pjelk op 17-10-03 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:59

echt leuk hoor Knipoog nog veel rijplezier met Nino Haha! Knipoog