mooie deken gekocht.BR diamand rug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

mooie deken gekocht.BR diamand rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 19:03

Ben weer eens gaan shoppen.Moest een waterdichte deken hebben,niet gevoerd.Een deken die over al mijn stal dekens passen.Aangezien ze op mijn stal overdag een uurtje in de paddock worden gezet.En als het dan plenst,moet ie wel droog blijven.Aangezien ik ongeveer 5 winterdekens heb,vond ik het zonde om een gevoerde outdoor deken te kopen.Dus nu een dunne br deken.Die over al de dekens heen past.De br diamond rug.

En nog inhoud voor mijn lik-it.De appel smaak vind ie echt geweldig.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:46

nou mooi toch? heb je foto`s?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:54

baudyh schreef:
Ben weer eens gaan shoppen.Moest een waterdichte deken hebben,niet gevoerd.Een deken die over al mijn stal dekens passen.Aangezien ze op mijn stal overdag een uurtje in de paddock worden gezet.En als het dan plenst,moet ie wel droog blijven.Aangezien ik ongeveer 5 winterdekens heb,vond ik het zonde om een gevoerde outdoor deken te kopen.Dus nu een dunne br deken.Die over al de dekens heen past.De br diamond rug.

En nog inhoud voor mijn lik-it.De appel smaak vind ie echt geweldig.


Ik ben ook een beetje aan het kijken voor een dergelijke deken. Wat ben je kwijt aan zo'n deken?

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 20:28

AfbeeldingHij lijkt op deze deken alleen zonder loopsplit en de bies is met groen.
Ik heb er 109 euro voor betaald.Ik wilde een goed merk,dus geen pagony of global.Eentje die echt waterdicht is en ook een goede pasvorm heeft.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:32

baudyh schreef:
[img]Ik wilde een goed merk,dus geen pagony of global.Eentje die echt waterdicht is en ook een goede pasvorm heeft.

uhmm.. ja okay BR is natuurlijk een topmerk... heb ik ook veel spullen van.. maaruh je doet nu net alsof pagony en global helemaal 0 zijn... ik bedoel... mensen die geen BR of eskadron of wat dan ook kunnen betalen zijn hartstikke blij met die merken *LOL*

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 20:47

Ja maar zo veel verschil in prijs is het ook niet hoor.Ik hoor zo vaak op stallen mensen zeuren,nou heb ik een waterdichte deken gekocht die toch niet echt waterdicht is.Maar het licht ook aan je paard.Mijn paard heeft een smalle nek en de goedkopere merken dekens past ie niet al de nekken zijn te wijd.
Ik heb een bucas van 4 jaar oud en nog altijd waterdicht.
maar trouwens een beetje pagony regendeken is ook al 89 euro.Dat scheelt maar 20 euro met mijn br.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:03

machogirl"]
[quote="baudyh schreef:
[img]Ik wilde een goed merk,dus geen pagony of global.Eentje die echt waterdicht is en ook een goede pasvorm heeft.

uhmm.. ja okay BR is natuurlijk een topmerk... heb ik ook veel spullen van.. maaruh je doet nu net alsof pagony en global helemaal 0 zijn... ik bedoel... mensen die geen BR of eskadron of wat dan ook kunnen betalen zijn hartstikke blij met die merken *LOL*
[/quote]

het merk br is echt niet duur,en ik vind het geen goed merk helaas Tong uitsteken
global is even duur,en soms nog beter ook Lachen
ik heb dan van beide merken gaan dekens,dus weet niet hoe de dekens zijn.

maar baudyh bevalt de deken zonder loopsplitten?
ik had daar een deken van,maar die gaan voren behoolijk krap liggen...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:07

k heb van daag een deken gekocht! k wou een regendeken maar ik kwam thuis met een uitstap deken Verward
JA ja, k had iegenlijk een deken met hals nodig voor de koude winter en k heb liever mn pony dan toch niet buiten! en om nou een hele duurde winterdeken met hals te kopen???? naja dan maar een fleece deken als onder deken ( lekkr warm ) Haha!

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 16:34

ik denk dat het aan het paard ligt.Mijn paard is heel smal van voren en dan heeft ie geen loopsplit nodig.Maar bv een fries met een breede boeg heeft er weer wel een nodig.