de paarden die het meest onderschat worden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:32

Inderdaad manege paarden verdienen gewoon als ze op zijn een lekker rustig lui leventje Haha!
Hier op de manege bij mij hebben ze het wel lekker ,alleen op zaterdag lopen ze hooguit 3 uur en op maandag en vrijdag hebben ze vrij Haha!
Ik heb zelf ook een manege pony gehad,die moest weg omdat hij kreupel was daar was alleen niets aan te merken toen ik hem had hij heeft nooit meer kreupel gelopen Verward
Het bleek gewoon dwarsheid te zijn,maar als ik hem niet had genomen dan had hij ook naar de slacht gegaan Huilen
Hij is na mij naar een meisje van 14 gegaan en die vertroeteld hem gewoon lekker,hij staat lekker in de wei overdag word 2 keer in de week gereden,ze rijd alleen niet meer buiten omdat ie dan helemaal uit zijn stekker gaat hihi en dat is al een pony van 29 Haha!
Maar manege ponys en paarden hebben het gewoon heel zwaar is af en toe echt sneu,ze staan meestal heel de dag in een stand(dat hebben wij ook niet wij hebben hier alleen boxen)en dan kunnen ze de kont haast niet keren Frusty
Wat hebben die eigenpaardjes het eigenlijk goed Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers