na 2jaar weer gereden :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

na 2jaar weer gereden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 16:50

Ik heb vandaag op de pony gereden die ik voordat ik een eigen kreeg. was echt heel raar om na 2jaar weer op die pony te zitten, eng ook wel. maar ik was stoer en ben gewoon gaan rijden Cool lekker rustig begonnen, lang teugeltje, hij bleef gewoon rustig lopen. teugels opgepakt, vondie maar nix, ging heel erg in verzet. maar na even volhouden ging ie soms toch een beetje nageven. na een tijd aangedraaft, en hij liep gelijk helemaal nagevelijk!! ikke trots joh!! *LOL* en er werd naast de bak een pony geschoren, dat was minder, maar hij bleef wel rustig, ging alleen die hoek echt niet in. nouja, dat kon ik em wel vergeven Schijnheilig nog geprobeert te galopperen, maar dat ging echt niet!! stuiderde er haast af joh!! dus dat ook maar gelaten voor wat t was.
na t rijden nog ff los in de bak, liep ie met me mee!! Lovers

zo k moest t toch ff aan jullie laten weten! Haha!



Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 19:36

hihi, ja die galop was echt raar, maar daar ben ik ook wel mee verwend eigenlijk Schijnheilig
raar eigenlijk, de overstap van halfarabiertje naar haflinger was een stuk makkelijker dan terug... Tong uitsteken
en idd op naar de volgende keer, jammer dat t toch een lespony blijft die ik moet huren, MAARRRRR volgende week ist salaris weer binnen Knipoog:D ga ik wel eerst naar de kapper, maar k hou vast wel genoeg geld over om nog een keertje er op te kunnen klimmen. anders is die kapper wel heel asociaal duur!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20 en 90 bezoekers