Paard opzoeken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Paard opzoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 15:38

Ik weet niet of het hier hoort , maar ik wist niet waar ik het anders kan zetten.
Vorig jaar is er een paard bij ons op de manege gekomen. Het was egt een onwijs leuk en lief beest. Maar hij was niet zo geschikt voor de manege lessen. Als er telkens verschillende ruiters op zijn rug gingen, begon hij te bokken. En eg vreselijk 'gemeen' (spreek uit ervaring ). Maar tog ben ik onwijs aan dat beestje gehecht geraakt. Eigenlijk best raar , maar hij heeft gewoon iets Ach gut
Met wat andere mensen van de manege hebben we achterhaald waar hij staat.( Weer op een manege)Maar het schijnt heel slecht met hem te gaan .
Aan de ene kant heb k leuke herinneringen aan hem (de meeste dan) maar aan de andere kant wil ik hem ook nog wel een xtje zien.
Maar strax vind je hem daar heel zielig op stal Verdrietig . En je kan hem moeilijk meenemen achter in de auto.
Wat moet ik nou.... Scheve mond zouden jullie hem gaan opzoeken!??


Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 17:06

Barbara17, ja dit gaat over oscar. Jij kende hem tog , hoorde ik van kyralover?

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 18:49

Waarschijnlijk ga ik hem volgende week opzoeken (zenuw zenuw) bedankt voor de reacties! en het foto toestel gaat natuurlijk meej.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Arlette1991, cam, Carowl, Esplendido, midori, Paardennamen, Poety, XXleonieXX en 125 bezoekers