Ik en mijn paard op tv bij De Teugel van SBS6

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Ik en mijn paard op tv bij De Teugel van SBS6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 13:15

....... Nou ja, waarschijnlijk voor het grootste deel de benen van mijn paard. Bij het programma De Teugel maken ze een item over manegebodems.
Omdat wij recentelijk een nieuwe (kokos)bodem in onze buitenbak hebben laten aanleggen door Van Doorn uit Soest en dhr. Van Doorn zelf het interview over de bodems doet, kwamen ze bij ons filmen. Ik en nog een ander meisje moesten met onze paarden in de buitenbak rijden.

We moesten diverse dingetjes doen zoals recht op de camera afstappen en dan halthouden, zodat ze de paardenbenen op de bodem goed konden filmen. Ook moesten we tijdens het interview met dhr. Van Doorn in de bak blijven rijden.

Ben benieuwd wat ze allemaal nog meer gefilmd hebben! A.s. zondag komt het in ieder geval op tv, SBS 6.
Mijn paard haar benen zijn te herkennen aan de zwarte eskadron beenbeschermers die over de kogel sluiten. Ze is een donkerbruine volbloed, de kleinste en slankste van de 2!

Zelf ben ik niet in de gelegenheid om te kijken zondag, want dan ben ik crossen in Bathmen maar de video staat op scherp!


Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 13:29

Idd voor jou nieuw ja, ik heb haar al weer ruim anderhalf jaar!

En bedankt voor je succes voor zondag, tis de laatste cross voor dit seizoen dus die willen we wel goed afsluiten.


Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 11:57

Het komt inderdaad op zondagmiddag om 5 voor half 4 op tv. Of volgende week donderdagmiddag de herhaling (hoe laat precies weet ik niet) geloof 2 uur of half 3.

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 07:31

Leuk dat jullie gekeken hebben. Ik moet nog even geduld hebben tot a.s. donderdag, want gister was ik crossen in Bathmen (verslagje volgt later) en onze video heeft de band opgegeten dus opname mislukt.
Maar wat ik van jullie reacties begrijp was het dus leuk, nou, ben benieuwd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Lalladidoo, rien10, savieralover, Slmt9, SusanH, Tijn8 en 77 bezoekers