tentekamp.. wat een drama zeg..;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:27

jah het was echt verschrikkelijk he????
heb je mijn auto'tje nog zien staan??? Haha! stond pal voor de deur, op de stond geparkeert!

ik heb een blauw dekje met punt gekocht voor 9.95 euro, en de antiklitspray, de lijnzaadolie, twee paar wondergloves en zo'n grote voerbak voor op concours Haha!
maar het was echt verschrikkelijk, honderden mensen in een veeeeels te kleine ruimte, je kon niets meer bekijken , maart en ik zijn van ellende weer naar buiten gegaan, en daar zagen we een stel bokkers voor mijn auto'tje zitten, oa buitenzorg en pinky-girl, sorry meiden , ben niet zo goed in namen dus ben de rest een beetje vergeten !
maar was wel ontzettend leuk om jullie allemaal even te zien !



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:44

gabyfedde"]
[quote="crossmonster schreef:
jah het was echt verschrikkelijk he????
heb je mijn auto'tje nog zien staan??? Haha! stond pal voor de deur, op de stond geparkeert!


Heb jij een rode auto (die helemaal schuin op de stoep stond)???
[/quote]


nee een hele vieze (modder ) jiep met allemaal varkentjes voor de voorruit en "knorretje" staat erop Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:51

ja op een gegeven moment stonden we met een hele groep bokkers bij elkaar,langs mijn oto, daarna wilde ik over jullie heen rijden *gnagna*
neuh had ik niet gedaan hoor, maar ik ben vrachtwagenchaufeur, die zijn nou eenmaal een beetje aso! Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:58

susan"]
[quote="crossmonster"]ja op een gegeven moment stonden we met een hele groep bokkers bij elkaar,langs mijn oto, daarna wilde ik over jullie heen rijden *gnagna*
[/quote]
oke hier baal ik dus stevig van, heb ik naast bokkers gezeten zonder het te weten. Boos!
ik ben dus dat meisje dat naast jullie zat met een zeer wijde rode ribbroek aan en daarboven een zwarte jas.
[/quote]

das jammer ja!!!

[quote="haffie schreef:
Hoelaat waren jullie gegaan breg?

we waren allebei om 8 uur op stal, daarna nog ff wezen tanken en toen vertrokken, beetje file gehad en om half 10 ongeveer waren we er !
het was 97 km


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Finesse, fleurtjeuh, gillian, Natasja22, sasja0705, Speirs, Vagabondo en 131 bezoekers