Vorderingen papieren Robin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Vorderingen papieren Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 07:45

Misschien voor sommige mensen wel interessant.
Ik heb de papieren nog niet, ze sturen ze dus echt niet op.
Daarom heb ik het connemara stamboek ingeschakelt en een mailtje gestuurd wat ik kon doen.
Wat trouwens ook erg leuk was, omdat ik ook te horen kreeg dat Robin 1 van de weinig nog levende zonen van zijn vader is. En de vrouw waar ik nu mee mail heeft zijn moeder een hele tijd gereden. De vader is btw ook in haar bezit geweest vroeger. Erg leuk!

Maargoed, dat is een beetje offtopic. Knipoog Er word gechekt op wiens naam het papier staat, die persoon kan een duplikaat papier aanvragen.
Ook bellen zij van het stamboekbureau naar de mensen die de papieren nog hebben en zij kijken voor mij of het dan misschien doordringt dat ik de papieren wil hebben.

Ik ben erg benieuwd en hopelijk heb ik de papieren snel, zodat ik hun helemaal met rust kan laten.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:04

Ik hoop voor je dat deze actie effect zal hebben, alhoewel aan alle verhalen te lezen hebben die lui een aardige plaat voor hun hoofd. Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:02

Super van je!

hopelijk helpt het

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:29

Leuk! Hopen dat je ze snel krijgt Lachen
Is dat Inez waar mee je mailt? Daar heb ik nml mee gemailt voor meer info over Carolien haar vader. Haha!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:01

Nou hopen dat het nu gaat lukken en dat je een beetje snel je papieren terug hebt... Maar heb je nou nog steeds die ouders niet kunnen bereiken dan?? Vind het wel een beetje naadje dat je zolang op je eigen spullen moet wachten...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 14:04

Nee ik heb niemand kunnen bereiken. Volgens mij is het nummer fout.. Scheve mond Want ik krijg telkens een "ingesprek" toon.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:12

Nathalie schreef:
Misschien voor sommige mensen wel interessant.
Ik heb de papieren nog niet, ze sturen ze dus echt niet op.
Daarom heb ik het connemara stamboek ingeschakelt en een mailtje gestuurd wat ik kon doen.
Wat trouwens ook erg leuk was, omdat ik ook te horen kreeg dat Robin 1 van de weinig nog levende zonen van zijn vader is. En de vrouw waar ik nu mee mail heeft zijn moeder een hele tijd gereden. De vader is btw ook in haar bezit geweest vroeger. Erg leuk!

Maargoed, dat is een beetje offtopic. Knipoog Er word gechekt op wiens naam het papier staat, die persoon kan een duplikaat papier aanvragen.
Ook bellen zij van het stamboekbureau naar de mensen die de papieren nog hebben en zij kijken voor mij of het dan misschien doordringt dat ik de papieren wil hebben.

naamgenootje haha beloofd veel! ( sowwy offtyopic) Bloos

Ik ben erg benieuwd en hopelijk heb ik de papieren snel, zodat ik hun helemaal met rust kan laten.

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:17

Nathalie schreef:
Nee ik heb niemand kunnen bereiken. Volgens mij is het nummer fout.. Scheve mond Want ik krijg telkens een "ingesprek" toon.


ook al eens geprobeerd te bellen met een andere telefoon of met nummer-herkenning uit?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 14:38

Ja, ik heb zowel met thuis telefoon gebelt als met mobiel. Volgens mij weten zij mijn nummer niet eens dus ik denk niet dat ze wegdrukken ofzo als ik bel.
Hopelijk kan het stamboek het goede nummer achterhalen en gebeurt er nu eindelijk eens iets in dat hoofd daar. Boos!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:28

Ik hoop voor je dat het nou eindelijk op gaat schieten. Het lijkt mij erg vervelend ook. Zoland wachten pfff. Ik heb echt geen geduld daar in en zou helemaal zenuwactig worden Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 18:05

Zenuwachtig niet.. Eerder erg pissig. Boos!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:47

Weet je zeker dat het een ingesprektoon was en geen afsluittoon? lijkt wel wat op elkaar.

Ik hoop dat je je papieren snel in orde krijgt.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:42

Wat is nu precies de reden dat je de papieren niet terug krijgt? En heb je het paspoort of entingsboekje wel?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 20:33

Nee, paspoort ook niet. Entingsboekje heeft hij inmiddels een nieuwe. Was wel een geregel aangezien tegenwoordig de entingen in het paspoort worden gezet.

Paspoort dat heb ik volgens mij niet echt nodig omdat ik toch geen wedstrijden meer wil rijden? Maar die papieren, tsja die wil ik toch wel terug hebben eigenlijk..