Voor het eerst gereden op......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Voor het eerst gereden op......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 09:10

Madonna!!!!!!

Hierop bokt heb ik alweer een tijdje terug een topic geplaatst dat ik een bijrijdpaard zocht in de omgeving van Nieuw Vennep.
Daar ga ik over een tijdje wonen Verdrietig

Via bokt heb ik dus een heel lief iemand gevonden die mij een kans wou geven....
Twee weken terug stuurde ze me een mailtje of ik zin had om bij haar op stal te komen kijken (spannend)
Ze vertelde me dat U2 (het paard wat ik eventueel zou gaan berijden) nog op het land stond (het is een groene drie jarige)
Madonna is de moeder van U2. Ben daar wezen kijken en was meteen verkocht. Het klikte goed tussen ons, zeer belangrijk

Ze stuurde me gisteren een PB'tje of ik zin had om haar paard Madonna te rijden....natuurlijk heb ik daar zin in
Zo gezegd zo gedaan! We hadden om 1930 op stal afgesproken.

Het rijden ging op zich wel redelijk. Het is toch moeilijk om op een paard te rijden die je nog helemaal niet goed kent, maar ze was niet ontevreden over mijn rijkunsten.

Ik ben zo blij dat ik nu contact heb met mensen uit Nieuw Vennep, ken daar niemand. Heb altijd in Leiden gewoont en ineens moet ik alles opgeven omdat mijn ouders zonodig in Getsewoud willen wonen Boos!

Sorry voor het lange verhaal Haha!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:12

Lijkt me ook helemaal niks om te moeten verhuize naar een plaats waar ik niemand ken.. Maar je hebt in ieder geval wel meteen weer een leuk paard je om voor te zorgen, toch?

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 09:25

Ja het is echt zo fijn om mensen in Nieuw Vennep te leren kennen die ook besmet zijn met het paardenvirus *gniffel*
Maar het paard waar ik gisteren op gereden heb, wordt niet het bijrijdpaard hoor. Dat wordt U2 maar het was wel heel lief van haar dat ik het ook op de moeder van U2 mocht proberen.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:24

wat leuk dat je een verzorgpaard hebt gevonden. wel balen dat je gaat verhuizen.laat je wel een keertje foto`s zien!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:57

Ik heb geen digi Boos!
En aangezien ik al hard aan het sparen ben voor
leren rijlaarzen denk ik niet dat de digi er snel zal komen....
Of een bokker moet een xtje langskomen Lachen

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 14:47

Is er helemaal niemand blij voor me????

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:20

ja hoor ik ben blij voor je... ach en dat verhuizen reken maar zo je leert snel genoeg mensen kennen gewoon overal een beetje voor open staan dan gaat het snel genoeg..
maar in iedergeval veel plezier met madonna Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:44

Super joh!
Fijn dat je een paard (en eigenaar) hebt gevonden waar je het goed mee kan vinden.
Heel veel plezier met de paardjes! En je leert daar vast ook weer leuke mensen kennen
Ik ken het probleem wel een beetje, ga binnenkort op mezelf wonen en verhuis dan dus ook naar Rotterdam, waar ik nog (bijna) niemand ken....

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:50

Fijn dat je toch nog iets hebt daarzo! Hopleijk ben je snel helemaal ingeburgerd!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:50

Fijn dat je toch nog iets hebt daarzo! Hopelijk ben je snel helemaal ingeburgerd!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:50

Fijn dat je toch nog iets hebt daarzo! Hopelijk ben je snel helemaal ingeburgerd!

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:39

Daar op stal zul je ook wel snel mensen leren kennen, maar ik begrijp wel dat je het rot vind ja, ik zou ook niet graag verhuizen nu...

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 08:44

Thnx voor al jullie lieve reacties!!!!!
En ik kan alleen maar hopen dat ik in Nieuw Vennep snel nieuwe mensen leer kennen.
Maar ik ben nu 18 en dat is toch wel een leeftijd dat je bijna geen nieuwe mensen leert kennen.
Kijk als ik nou een jaar of 6 was geweest had ik naar een nieuwe basisschool gegaan, maar over 6 maandjes ben ik klaar met mijn opleiding en die zit ook in leiden, maar goed ik ga er iig het beste van maken!!!!
Laatst bijgewerkt door BloemBloem op 15-10-03 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:45

Megantjuh is in ieder geval heeeel erg blij voor je!! Ik ook hoor!