Beetje vooruitgang met Bolivia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 10:29

Ik ben nu (met hulp van Brigitte) aan het uitproberen hoe ik Bolivia op iets kortere termijn nageeflijk kan laten worden.

Tot nu was mijn instelling dat ik tijd genoeg had en nu is het allemaal wat urgenter geworden. (Niet dat ik streef naar dagen of weken hoor, ik vind een half jaar redelijk).

Ik heb gisteren met een Thiedemann en spoortjes gereden en een stuk meer er aan gereden dan ik normaal doe.

Ik besef dat ik tot nu alles aan de voorkant maar liet gaan en eigenlijk maar een beetje rondhobbelde.

Gisteren met de Thiedemann liep ze in ieder geval niet meer zo onwijs ver met haar nek vooruit en af en toe liet ze zelfs al een beetje los.

Ik doe nu ook iets meer met mijn handen (ik weet dat dat in de ideale situatie niet moet), want tot nu deed ik niets meer dan stilhouden (zelfs geen echte weerstand bieden).

Ik vind het best moeilijk om iets met mijn buitenhand te doen omdat ik me altijd voorgenomen had om wel de ideale situatie te creeren, namelijk met stille hand en met je benen het paard nageeflijk rijden.

Helaas lukt me dat niet bij Bolivia (zie het afgelopen jaar) en nu ben ik dus (eigenlijk tegen mij principes in) toch iets meer aan het doen. Maar ik heb er wel een goed gevoel over, want ik heb wel hoop dat ze nageeflijk wordt en dat ik het dan weer kan afbouwen.

Vanavond weer rijden! (Ik reed ook meestal maar 3 x per week....)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 120 bezoekers