gekke tinker!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 08:49

gister weer gereden bij de manege. op Gipsy Queen, een heel leuk tinkertje. was heel leuk, t ging best goed. tenminste, ze ging niet zo achterlijk hard lopen als dat ze eerst deed toen ze net op de manege was. dus ik was al behoorlijk heppie. 1keer was er wel een beetje paniek van gipsy's kant. we moesten op de volte in t midden gaan rijden en de pony voor mij ging maar eens lekker stil staan. ik kon al niet meer binnendoor piepen dus maar buitenom. maar toen zat ik dus met gipsy tussen t trapschot en die andere pony. dus paniek. gekke knol maakt wat galophuppeltjes en daarna was t wel weer goed eigenlijk. gelukkig.
voordat we gingen galopperen reden we al op de binnenhoefslag. heeft thea plotseling zo'n speelgoedpaardjeknuffeltje (moeilijke woord van vandaag) die ging hinneken als je erin knijpt. dus thea knijpt erin, knuffeltje hinnikt en Gipsy hinnikt vrolijk terug Frusty raar beest!!! en niet 1 keer hoor, maar wel 5 keer ofzo totdat thea t knuffeltje niet meer had.... heb dr maar even wel uitgelachen. gekke tinker! *LOL*
maar t ging allemaal best wel goed, dus ik was gister helemaal blij

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 09:15

Haha grappig zeg, dat ze terughinnikte! Klinkt als een vrolijke les! Party!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 09:28

ja ineke onze lessen zijn wle altijd vrolijk.
een hoop geklets altijd.
alleen catootje (ja voor mij blijft ie catootje) is zo gek om terug te hineken. thea probeerde t ook in mijn mams der les. alleen toen zat alles heel inteligent te kijken waar komt dat nu vandaan?

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:13

haha lollig
dat hinneken zou mijn tinkertje dat ook doen??!!!
doegie