1e werkdag na zwangerschapsverlof

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:25

Ik ben 6 weken na de bevalling al weer aan het werk gegaan dus ik kan me al niet meer herinneren hoe de eerste dag was. Ik geef geen borstvoeding dus dat maakt een aantal dingen toch wel een stuk gemakkelijker. Het geregel is wel even wennen vond ik maar op de een of andere manier lukt het toch om werk, paarden en lucas te combineren (enig kunst en vliegwerk, een zeer lieve echtgenoot en een hulpvaardige moeder Lovers ), ik hou zelfs nog tijd over om af en toe even te bokken . Veel sterkte de komende dagen in ieder geval.

O enne Mango, thuis zitten met zo'n kleine wurm die om de 2 uur wil eten en een schone luier wil is voor mij toch niet bepaald 'vrij' hoor Haha!


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:33

Lucas woog met 16 weken net zo veel als Verena, 6700 gr, en hij was toen 64.5 cm. Hij begint dus ook al een echte knul te worden. Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden om hem aan te kleden in een stoere spijker of ribbroek met een kabeltrui Lovers .

Hij heeft nog niet echt vaste tijden van eten en slapen, wij zijn er nogal makkelijk in, als hij honger heeft krijgt hij eten, als hij moe wordt trekt hij zelf een dekentje of slabbetje (er ligt altijd wel iets in zijn buurt) over zijn ogen en valt in slaap. Alleen s avonds is redelijk constant. Om ca 19.00 uur krijgt hij zijn pyama aan, flesje en dan lekker naar bed. Dan rond 23.30 uur nog een flesje en dan hopen dat hij doorslaapt tot volgende ochtend. Gaat vaak goed overigens. Soms wordt hij wel eerder wakker maar dan is een speen en een aai over zijn hoofd voldoende om hem weer te laten slapen. En zo niet dan krijgt hij te eten. Eigenlijk best nog wel makkelijk zo. Wel leuk om jullie verhalen te lezen, zeer herkenbaar.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16, Ineke2, J30d, Kaatastrof, kyrkelover en 33 bezoekers