au en toen..? is dit erg?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

au en toen..? is dit erg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:16

Toen ik gister aan t rijden was kreeg ik ineens een hele pijnelijke steek die half door me lies ging en half tussen me benen maar aldoor goed aan de linkerkant tegen me lies aan Bloos! (om t zo maar even netjes t zeggen Knipoog ) Maar ik denk ach gewoon spiertje verrekt ofzo.. maar daarna deed het echt zeer en kreeg ik nog zon steek.

Eenmaal thuis ging ik douchen en ging ik toch even kijken of er iets zat. Wat er nu dus zit is tegen me lies aan een soort bobbeltje en het als je eraan komt doet t zeer maar je kan t dus zeg maar vastpakken dus dat bobbeltje vastpakken en dan zit er dus iets in? he oliebol hoe leg je dit uit.. Scheve mond

Het lijkt dus net of er iets los is gekomen van me lies ofzo je kan t vergelijken dat er een steentje in zin. Dus onder die bobbel zit een steentje zo voel t aan.. want als je t vastpak kan je t van links naar rechts verschuiven.

Echt supersorry voor dit rare en vage verhaal maar ik wil toch echt weten (als je t een beetje begrijpt) of dit nou erg is want hoe t er komt?! je kan t gewoon bewegen gewoon alsof er een kiezelsteentje in zit en t moet toch ergens vandaan komen? moet ik ermee naar me moeder gaan ofzo?

Alvast bedankt voor jullie adviesen en begrip voor dit vage verhaal Scheve mond Bloos! Lachen


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:18

woow.. is t zo erg? het doet geen pijn met lopen alleen als je eraan kotmen dat rare 'steentje' wat erin zit waar t vandaan komt :S?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:20

oke bedankt... dan toch maar even aan me moeder laten zien Verdrietig

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:22

FlairS schreef:
Ontstoken klier of een steenpuist.Even aan je moeder laten zien inderdaad.


steenpuist? Scheve mond ow jeej maar ik douch elke dag hoor.. Scheve mond Scheve mond gadver dta klintk zow vies.. hmm.. en waardoor krijg je dat dan ik bedoel ik had er helemaal geen last van maar nadat ik pijn steken had gehad kwam t er..

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:24

Billy schreef:
Kun je het bobbeltje terugduwen?
En als je met je mond op je hand blaast,, wordt hij dan groter? Dus niet tegen je hand aan blazen maar je mond op de rug van de hand zetten en dan flink blazen zodat je overdruk krijgt. Als dit zo is is het vrijwel zeker een liesbreuk


als ik heel hard blaas voel ik niet dat hij groter word maar ik kan me wel links en rechts duwen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:26

oke.. nog even 1 vraaggie.. ik ga morgen op vakantie naja vakantie 3 dagen weg.. is t echt noodzakelijk om er nu al mee naar de dokter te gaan of kan t wel even wachten.. en al is t wel een liesbreuk moet je dan in t ziekenhuis blijven en in een rolstoel zitten Verdrietig

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:28

oke iig superbedankt voor je hulp!!!


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:41

ik heb me moeder ingelicht en zij denkt dat die 'steen' wel vocht zou kunen zijn.. naja iedereen iig bedankt voor de tips en we gaan waarschijnelijk even langs de dokter thx !!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:28

euhh t was idd niets met me lies daarvoor zit ie toch even wat te laag.. wat t nou is is voor mij nog een raadsel maja als t niet weggaat gaan we even langs de dokter bedankt voor de tips!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, agesus, ArcoIris, Articuno, Fly_high, Gooiske, Isabel_k, nathe, Nils, Niwla, Poosje81, Saartjuh_b, StonedRomy, Thrive, Vagabondo en 101 bezoekers