In de sloot gepegeld met Jen :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

In de sloot gepegeld met Jen :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 19:57

Ja, dat was leuk

Ikke vandaag in de wei gereden omdat de bak nog te nat was, nou het ging uitstekend *LOL* Toen ik klaar was ging ik achter de wei uit om via een bospaadje uit te stappen. En toen kwam ik bij de oprit maar daar had Jos de vrachtwagen voorgezet zodat auto's daar niet op draaien anders houdt ie geen oprit meer over. En daarlangs lag dus die sloot, en ik dacht ah dat gaat wel tussen die vrachtwagen en die sloot Frusty Totdat mn been bleef hangen achter die vrachtwagen, Jenneke een stapje naar achter/opzij, waardoor haar achterbeen wegzakte in de sloot, dat moest ze denk ik compenseren door haar andere achterbeen er ook in te zetten, nou daar zat ik dan op een overeind staand paard Scheve mond Ik zag al dat het haar enige uitweg was om om te kiepen, dus ik sprong (of viel, ik weet het niet) eraf, en toen lag ik daar in die sloot met een meter water erin ofzo Ziek
Dat had nog wel gegaan, als ik geen paard voor me had die op het punt stond om om te klappen en op me te vallen. Ik had dus al afscheid genomen van deze wereld Tong uitsteken , maar ze viel net naast me, waardoor ik slechts tegen de slootrand geplet werd en m'n been eronder zat, nou ik me eronder uit worstelen, en we waren ongeveer tegelijkertijd uit die verdomde sloot (Ik was overigens enorm blij dát ze eruit kwam, hoe vaak hoor je dat een paard dan op de rug ligt en er niet zelf uit kan komen) Ze was echt enorm geschrokken maar rende niet weg. Ik was zelf natuurlijk weer de rust zelve Clown heb haar gekalmeerd en wat met haar gestapt. Voor zover mogelijk, want er stond een enorme laag water in m'n schoenen... ALLES vies en nat van dat slootwater (ik hoop dat hun riool niet uitkomt op die sloot Lips are sealed ) Jenneke was nu niet zwart maar bruin met mij erbij, en niet te vergeten het zadel en witte dekje Stoom uit je oren
Ik had alles perfect gepland met de tijd enzo, maar nu heb ik wel anderhalf uur gedaan om alles weer fatsoenlijk te krijgen Boos!

Zo dat was spannend he Tong uitsteken sorry ben niet zo vrolijk meer, maar moest het even kwijt.. --> Bokt, hét dagboek Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:02

he wat een ellende allemaal! Gelukkig is het goed afgelopen joh, is je zadel nog okee en heeft je paard niks opgelopen? Je zal morgen wel lekker spierpijn hebben, tegenwoordig als ik ergens langs wil gaan en ik denk...kan dat wel, dan doe ik het dus niet, want er hoeft maar iets mis te gaan je had toch iet willem weten wat er gebeird was al je paard boven op je gevallen was!
Sterkte!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:26

Ja het zadel heb ik helemaal af moeten sponzen en vervolgens ingevet. En het paard: niet dat ik weet, maar het kan natuurlijk best dat ze wat verrekt heeft.
En ik ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb.. heb wel met die kletsnatte broek op de scooter gezeten Scheve mond
Ik zal ook vort minder risico's nemen ja...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:31

nahh das dan lekker.. je hebt wel geluk gehad dat ze niet op je is komen vallen zeg.. en iid zonde van je dekje enzo maar denk maar zo beter wat spullen vies dan dat er iets met jou of je paard is of heeft kunnen gebeuren