trotse mams....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

trotse mams....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 19:13

ik ben erg trots op mijn paardjes.mijn vriend heeft een week of twee geleden een nieuw westernzadel gekocht(eentje die wel goed past Knipoog ) ik wou er al een tijdje 1 omdat ik daar veel lekkerder mee buiten rij in het bos.ik had dus het idee om een klein wandelingetje te maken met mams en veulen in het bos.ik heb me vriend na lange tijd weer zover gekregen dat hij weeris op mijn paard ging zitten ~~}> , smoes om mijn zadel te testen Haha! (hij heeft em betaald dus ook een beetje van hem). ik hoef maar over te steken en we zitten in het bos,erg lekker dus.maar we moeten wel een weg oversteken waar je 80 mag.....en geloof me die mensen zien het bord 80 en denken waarschijnlijk dat ze al op de snelweg zitten ofzo Boos! . wij rustig oversteken (ik met me veulen aan de hand was voor de eerste x dat we naar het bos gingen met haar en oversteken....zij vond het enger dan mij) maargoed reed er een 1 of andere gek die net de weg op wou waar we overheen moesten met ik weet niet hoe hard.hij bleef maar gas geven(met zo'n uitlaat die je op 5 kilometer afst. hoord). wat een &^$#*@!! Stoom uit je oren sommige mensen. maar mijn paardjes...... echt Schijnheilig ik ben echt trots op ze. en mijn merrie waar mijn vriend dus opzat die liep ook echt om zich heen te kijken van: dit is nou mijn kind,knap he.. OK dan! .we waren maar 15 mijn ofzo in het bos geweest want ik denk dat mijn veulen anders bekaf zou zijn,maargoed dit is dus voor herhaling vatbaar. gaan jullie welis met je veulen naar buiten en hoelang dan?en vanaf welke leeftijd? die van mij is 4 maanden.

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:08

logish dat je trots bent, zou ik ook zijn!
tuurlijk!!!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 15:12

het was alleen wat minder dat er van die mensen zijn die gewoon nergens rekening mee houden!! ze zagen me met mijn veulen lopen en toch nog gek doen met die %&&*$##@ auto. pffff...en dan te bedenken dat ze van de richting van mijn stal kwamen....heel vreemd.