Verzorgerprobleem....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Verzorgerprobleem....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 15:16

Ik heb sinds woensdag een verzorgster, ze reed wel aardig en het zag er wel goed uit. Afgelopen maandag was ik bij Speedy en ging ze voor de 2e keer kijken. Ze had een vriendin mee niet normaal! Die zat gewoon terwijl de stalbaas erbij stond zo te zeggen van jah en ik ben gewoon van school afgetrapt...(...)en vanavond weer jonkoe halen weer lekker blowen enzo (ja ok mijn verzorgster doet het niet maar toch...)
Woensdag ging ze dus zelf. Ze had een half uurtje gereden en ineens was de halve zak snoepjes leeg?
Gister toen was ik met TiNa_JoiNty mee naar jointy (staat ook bij mij op stal) ik dacht meteen ff kijken hoe het gaat maar om half 5 was ze er nog niet terwijl hij nu altijd op stal staat. Dus ik bel daar naar huis, zei die moeder dat ze om 2 uur ofzo al was gegaan, niet dus. Dus later belde mijn verzorgster me op: sorry dat ik niet was gegaan...dus ik zeg ga je straks dan niet? zegt ze jawel na het avondeten....nou ben benieuwd hoor! Ik vind het dus ook niet goed als ze steeds savonds gaat, dat kan gewoon niet vind ik als ze steeds op stal staan dat is hij niet gewend. Nouja wat moet ik ermee? Ik vind het wel een beetje raar namelijk...er zijn nog wel genoeg andere mensen die me paardje willen verzorgen maar ik vind het zo banketstaaf om haar eruit te gooien maar ze maakt wel een heel verkeerde indruk zo op het begin...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven



Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 18:25

Ja k vertrouw haar ook niet echt nee, ik heb ook een boekje bij de spullen gelegd moet ze elke keer inschrijven. Ze had er woensdag ingezet dat ze had uitgemest maar toen vroeg ik of het echt zo was zei ze nee...ja zet dat er dan ook niet in! Ik denk dat ik haar nog even aan ga kijken, ik ben zuinig op me paardje en op me stal, de dag nadat zij is geweest is hij ook wat happerig volgens mij stopt ze hem vol met snoepjes (lekker als ik bezig ben spieren te trainen en zn buikje en alles weg aan het trainen ben) ik heb wel gezegt dat ze langer als een half uur moet rijden, rijd ze 3 kwartier...ja dat kan wel als je heel intensief bezig bent maar dat is ze toch niet, ik heb het nagevraagd...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 16:54

Ik had haar gister bezig gezien, ik moest helpen met het hoofdstel indoen, aansingelen, opstappen, halster omdoen na het rijden...ze reed hem ook helemaal niet aan de teugel en steeds als ze is geweest is hij nogal tegen de hand. Ik heb in het boekje gezet vandaag dat ze deze maand nog af mag maken en niet verder omdat het gwoon niet goed gaat.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, HarmanyL, Iris_Casper, joyce83, Sababber, sberg, sterregoud, SusanH en 94 bezoekers