Eindelijk! Ik ben zo blij :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Eindelijk! Ik ben zo blij :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 18:22

Ik ben vandaag naar Sterre en Arabesk gegaan. In eerste instantie stond ik bij de wei, maar ze stonden ineens weer bij de stal Verward Nou okee dan. Ik naar de stal fietsen.
Na een tijdje ben ik Sterre aan het poetsen. Komt de eigenaar aan: "Heb je het zadel al gezien?" (zoals jullie weten zijn de hoofdstellen en zadels een paar maanden terug gestolen). Dus ik zeg zo: "Nee" (heel erg nieuwsgierig)
Dus hij loopt naar de schuur en haalt daar een zadel vandaan. Ik keek mijn ogen uit, het was namelijk een westernzadel! Sterre's vorige zadel was dat ook, maar aangezien het zo duur is, had ik niet verwacht dat ze nog een westernzadel zouden kopen. Nou, ik was echt super blij natuurlijk! Ik mocht het meteen proberen. Dus Plientje gewapend met zadel op weg naar Sterre.
Eerst reageerde ze er nogal raar op, want ze was het natuurlijk niet meer gewend. Ik heb haar even laten wennen, en ondertussen had ik Mireille (Fairie) gebelt, en die kwam er ook gelijk aan.
Nou, toen was Mireille haar ogen aan het uitkijken. Toen heb ik eventjes gereden, daarna een hoofdstel gezocht (ja logisch Tong uitsteken) en toen nog even. Fairie mocht er natuurlijk ook op hoor Tong uitsteken

Maar goed, ik ben echt zooooo blij!!!! Er komen nog foto's op LK, want Mireille was natuurlijk gewapend met fotocamera Clown

... And we like all the fluffy animals.



Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 18:44

Er zijn geen andere zadels geweest. (Ja die waren er wel maar zijn gestolen)
Het zit echt heerlijk!!! Haha!

... And we like all the fluffy animals.


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 19:10

Nou toch wel een aantal maanden... Even denken, ik heb sinds... februari niet echt meer gereden, omdat toen Olava ziek werd. Die werd ingeslapen op 3 april.. Daarna ook niet meer echt gereden... En dan ergens achter in april zijn de zadels gejat...

... And we like all the fluffy animals.



Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 10:14

Ja hé? Lachen
Mireille zet het er (hopelijk Tong uitsteken) vandaag op, dan laat ik het wel even weten!

... And we like all the fluffy animals.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _suus19_, MeesMo, senna21, wonderlover en 104 bezoekers