buitenbak vandaag aangelegd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

buitenbak vandaag aangelegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:50

Joepie!!! Eindelijk is hij er. We hebben hier een bak laten aanleggen van 20 op 40 geweldig gewoon. Kan ik vanaf vandaag thuis rijden. Ik ben gewoon reuze blij hiermee. Het is een bak van speciaal zeezand OK dan!
Ik ben net nog eens gaan kijken en er staat nog geen plas op Haha! . Heb vandaag nog niet kunnen rijden, de omheining is nog niet af (maar dat doet niks) maar het regende verschrikkelijk hier. Echt storm en dan kan ik best wat wachten. Ik heb ook wat de griep en wil niet nog zieker worden dus wacht ik maar tot het wat beter is (en ik beter ben). Ze zeggen dat het weer vanaf vrijdag terug wat droger wordt dus vanaf vrijdag kan ik rijden. Morgen komt de omheining errond. *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:55

Wat fijn zeg!
Ik heb normaal gesproken ook een fijne bak, maar in die van ons staan nou toch echt wel plassen hoor Scheve mond
We willen natuurlijk wel snel foto's zien! Party!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:53

Gefeliciteerd met je bak, ik mis er toch af en toe ook wel eens een.
Maar dat er nog geen plassen in staan is logisch, het zand is nog niet aangelopen.
Regelmatig lostrekken (niet omhalen) scheelt iig enorm, dan loopt het water makkelijker weg.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:20

Bij ons staan er nu ook nog steeds geen plassen in hoor!

Lekker dat je nu je eigen bak hebt, hopelijk blijft de bodem zo fijn.

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:44

Als eerst natuurlijk gefeliciteerd met je 20x40 bak.....
In een bak rijden is natuurlijk het fijnste..!!
Wij hebben ook nog steeds geen plassen in de buitenbak, maar op dit moment rij ik ook vaker binnen. (als het echt heel hard regent dan) de paarden staan de hele dag al binnen dus ik rij vaker liever buiten

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:09

Wat lekker zeg! Hopelijk blijft ie lang zo lekker droog. Veel rijplezier!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 18:28

ik kwam vandaag na de regenbuien buiten en wat 'ruik' ik ZEE. Niet te geloven die zand is zo dikwijls gewassen en toch ruikt hij nog naar zee. Schijnheilig

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:35

Gefeliciteerd! Is echt lekker, een bak bij huis!
Bij ons op stal is er vandaag nieuw zand in de bak gestort. De volgende lading moet er nog bij, maar die komt morgen. Het is echt heerlijk zand!
Ben ik wel blij mee, voorheen lagen er steeds plassen is als het maar even had geregend. Nu zal dat weer schelen, en in de winter zal hij dan niet bevroren raken!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:20

Gefeliciteerd Party!! !! Je bent echt te benijden !! Onze bak is gewoon zwaar klöte Scheve mond ! Hij blijft wel-is-waar redelijk droog, maar het zand is erg diep, dus echt lekker rijden kan je er niet en al helemaal niet als het erg geregend heeft! Pff... óóit heb ik ook m´n eigen bak !!