JOEPIE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

JOEPIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 09:47

Wil ontzettend graag een paard en wat wil nou 't geval... Afbeelding

Ik ga vandaag voor de 1e keer op een stal kijken. Ben erg benieuwd, wel nog in oriëntatiefase... Hoop (eigenlijk niet) dat ik meteen al wat tegenkom, want dan gaat 't écht beginnen.

SPANNEND!!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:56

sucses vandaag!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:04

Idd Spannend !!!!!!!

Heel veel suc6

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:47

niet TE snel beslissen hoor..........heb ik ook al 2 keer de fout mee gemaakt................je wordt verliefd, je rijdt een keerjte, paardje is braaf, je laat keuren, wordt goedgekeurd..................maar eigenlijk..........blijkt na maanden dat het toch niet HET paard is wat je zocht. Dus mijn advies; ga een paar keer rijden, neem mensen mee die JOU kennen en weten wat je eigenlijk diep in je hart zoekt en ga niet over 1 nacht ijs.
Verder veel plezier met de zoektocht, spannende periode is dat altijd!!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:20

Veel plezier vandaag en hopen dat je een leuk paard zal vinden.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:27

Ik krijg al weer helemaal de kriebels als ik dit zo lees.
Leuk!!paardjes kijken Haha!.
Heel veel plezier en geniet van je zoektocht!
En staar je niet blind op 1 paard he.....laat andere die jouw goed kennen hem ook beoordelen.

Groetjes

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 00:31

leuk he paardjes kijken Haha!

Wij gingen een half jaar geleden ook op " jacht"
Eerste stal waar we kwamen.
We kwamen daar voor een ijslander, maar dat was niet het paard wat we zochten, sloeg bijna d'r stal aan gort, je kon er niet aankomen.. Aan de vasthoudplekken (zo noem ik het maar ff) in de stal te zien nog een luchtzuiger ook.
Er stond ook nog een hele leuke gra fjord..
Verder gekeken..

Op een andere stal

Uiteindelijk een rodblakke fjord gekocht.
Maar heb er spijt van dat ik niet verder naar de gra heb gevraagd.. Echt een leuk beestje was dat.
Niet dat ik m'n 2 maatjes kwijtwil ofzo, maar toch.. diep van binnen heb ik wel spijt

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 08:57

succes:D

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:56

IngridM schreef:
niet TE snel beslissen hoor..........heb ik ook al 2 keer de fout mee gemaakt................je wordt verliefd, je rijdt een keerjte, paardje is braaf, je laat keuren, wordt goedgekeurd..................maar eigenlijk..........blijkt na maanden dat het toch niet HET paard is wat je zocht. Dus mijn advies; ga een paar keer rijden, neem mensen mee die JOU kennen en weten wat je eigenlijk diep in je hart zoekt en ga niet over 1 nacht ijs.
Verder veel plezier met de zoektocht, spannende periode is dat altijd!!!


hoeft niet hoor! Ik ben 3x naar paardje wezen kijken en de 3e vond ik wel leuk en lief en ik ben maar 1x gaan kijken en toen hebben we um gekocht en ik heb hem nu nog steeds en hij is kerngezond en we presteren goed in sport!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:57

IngridM schreef:
niet TE snel beslissen hoor..........heb ik ook al 2 keer de fout mee gemaakt................je wordt verliefd, je rijdt een keerjte, paardje is braaf, je laat keuren, wordt goedgekeurd..................maar eigenlijk..........blijkt na maanden dat het toch niet HET paard is wat je zocht. Dus mijn advies; ga een paar keer rijden, neem mensen mee die JOU kennen en weten wat je eigenlijk diep in je hart zoekt en ga niet over 1 nacht ijs.
Verder veel plezier met de zoektocht, spannende periode is dat altijd!!!


hoeft niet hoor! Ik ben 3x naar paardje wezen kijken en de 3e vond ik wel leuk en lief en ik ben maar 1x gaan kijken en toen hebben we um gekocht en ik heb hem nu nog steeds en hij is kerngezond en we presteren goed in sport!

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:00

Heel veel plezier en ik zou ook idd niet te snel beslissen wat er staan paarden genoeg en laat je niet wijsmaken dat het paard anders verkocht is of dat er al mensen geweest zijn of nog gaan komen , lekker rustig rondkijken en ook als je gaat kijken is het het beste om onverwachts ergens naar toe te gaan.

Veel Succes OK dan!