Wat vinden jullie er nou van?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Wat vinden jullie er nou van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 22:38

Hai,

Ik zie steeds vaker op de paarden verkoop sites dat er rare dingen gebeuren. Een poosje terug was er al een topic over een veulentje die te koop stond waarbij een foto zat dat hij aan het springen was Verward .
Nu zie ik weer (op www.paardentekoop.nl) een 1 of andere Yvonne die een donkerbruine merrie verkoopt (Zuidhorn x Gribaldi) de in mei 2001 geboren is, en ze is dat beestje al aan het longeren met bijzet ofzo, en al bijgezet met balkjes Boos!

Persoonlijk vind ik dat niet kunnen, dit toppic ben ik niet gestart om die Yvonne onderuit te halen ofzo hoor, maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie erover denken, of dat ik me gewoon onzin aan het verbeelden ben dat ik het zielig vind.



Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 23:28

Rinske misschien is het een probleempje met het laden van de site, bij mij doet de site het gewoon, ook de link uit mijn vorige stukje. Heb je misschien anti-virus software, daar kan het ook aan liggen, dat je in de instellingen het zodanig hebt ingesteld dat je bepaalde sites niet kunt zien, maar als dat niet zo is, gewoon nog een keer proberen

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 18:06

Sorry Kais ik kan de advertentie niet meer wijzigen, maar ik heb er ook bij gezet dat het niet persoonlijk is bedoeld voor Yvonne, maar ik heb haar eigenlijk gewoon als voorbeeld gebruikt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers