Veerle is verhuisd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Veerle is verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:44

Afgelopen zaterdag was ik op een stal wezen kijken waar me het erg leuk leek. Niet alleen voor mij, maar ook voor Veerle. Het is best een eind van huis weg, maar ze mag daar ook in de winter buiten blijven. Super dus voor dr!
Vandaag was het zover dat we haar gingen brengen. Ik word toch altijd wel zenuwachtig.. 'Zou ze de trailer wel weer op gaan?'
En bang dat er onderweg iets mis gaat.. De meest stomme ideeen krijg ik als ze in de trailer staat..
Met het inladen liep ze zo braaf mee de trailer in. Superpony Lovers Ze twijfelde heel even, maar ze ging toch Ach gut
Na een poos gereden te hebben kwamen we op onze nieuwe stal aan. Daar kwam meteen de eigenaar van stal om ons de weg naar de wei te wijzen. Veerle begon meteen lekker te rennen en te showen. Jammer genoeg begon het al te schemeren dus kon ik geen foto's maken. Ze hebben een super grote wei daar! Ze staat ook tussen de pinken Haha! Het is te hopen dat ze zich op deze wei ook laat vangen, of beter nog, net als dat ze op de vorige wei deed, naar me toe komt rennen Haha! Ze heeft afgelopen tijd alleen gestaan op de wei, het was dus echt super voor haar dat ze nu weer met andere paarden staat. Ze was doodongelukkig en dat liet ze merken ook.
Ze begon steeds nieuwe dingen te doen, die echt gemeen waren. Maar ook simpele dingen dat als we na het wandelen de wei weer op wilde, ze niet meer ging. Gewoon echt stil ging staan. En ja, breng dan maar iets in op een paar 100 kilo... *LOL*
Ik hoop echt dat ze hier weer gelukkig word..
Ook een heerlijke locatie, vlak naast het bos en ook niet super ver van het strand. Wat willen we nog meer?
Er was nog iemand op stal die was ook al meteen aardig. Die woont niet ver bij mij vandaan en bood meteen aan dat ik ook wel mee mag rijden met haar Het is toch 20 km van mn huis af, dus het word treinen.. Ook Katinky van bokt (nog niet zo bekend Schijnheilig ) staat er. Maar haar kende ik al voor bokt maar al heel lang niet meer gezien Knipoog (dus tink, khoop dat het echt gezellig word )
Ze word er ook super verzorgt. Savonds binnen gezet, sochtends weer buiten. En ze word gevoerd.
Oooh ik ben echt happy

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:46

Gefeliciteerd! Ben blij dat het eindelijk zo ver is... Lachen

katinky
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: hoek van holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:00

echt super we gaan het echt wel gezellie maken hoor daar zorg ik wel voor Tong uitsteken jammer dat je al zo snel weg was Scheve mond en dat ik dan op vakant ga dus over een week gaan we wel samen he Cool ik ie/hoor je wel groetjessss

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:04

Fijn dat alles zo goed is gegaan en hopelijk zal ze nu niet meer zo gemeen doen.
Veel plezier op je (nouja veerles Tong uitsteken ) nieuwe stal

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:42

Waar staat ze nu dan dat het een eind weg is? Is het bij een boer of een manege/stal met voorzieningen?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:05

Hey Meidje,
Hartstikke gaaf dat het zo goed is gegaan!
Ik hoop echt voor je dat jullie allebei heel veel plezier hebben op de nieuwe stal en wie weet rijdt je volgend jaar lekker met Veer over het strand.....

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:29

Ben blij dat alles goed gegaan is, die stal klinkt echt goed voor Veerle! OK dan!
Wel aardig van die mensen dat je daar ook mee mee kunt rijden, dat scheelt toch weer Knipoog

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:47

Buitenzorg; Het is in hoek van holland. Geen manege oid (daar hou ik niet van Knipoog ) maar gewoon een gezellig boerderij achtig idee. Als je precies wilt weten waar ze staat dan pb maar Knipoog Het is niet met echt veel voorzieningen maar het gaat me er vooral om dat ze lekker buiten kan lopen.

En tink, we gaan het zeeeeker wel gezellig maken !! Haha! Alleen zuur van je dat je meteen een week op vakantie gaat Huilen
Ik ga zo eens kijken bij haar of ze zich een beetje gedraagt *LOL*