Ik ben weer eens gelanceerd op het fietspad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:56

Ik heb net toevallig twee keer van de week met mn paardje helemaal alleen in het bos gereden. Dat was de 4e keer dat we in ons eentje waren, in de 4 jaar dat ik hem al rijd! Ik ben absoluut geen voorstander van in je eentje buitenrijden, als ik het doe heb ik een cap op, een mobiel bij me en vandaag voor de zekerheid ook nog een slof; mocht ik m nodig hebben.
Als jouw paard zo doet als ie alleen is, zou ik dus niet meer in je eentje naar buiten gaan. Ook uit zelfbehoud; stel voor dat je verkeerd terecht komt en daar ligt met een gebroken arm! Of bewusteloos, dat je ook nog eens niemand kan bellen! Stel dat je paard een ongeluk veroorzaakt, oid opdat ie zo naar stal rent! Zelfs die van mij is in zn eentje rillerig, terwijl het echt het makste paard van stal is. Ik vind het dapper van je dat je het durft en door wil zetten, maar ik denk dat je beter gewoon kan zeggen: ik ga samen met iemand naar buiten of ik ga niet. Gewoon even iemand van stal bellen en samen afspreken! Nou goed, iig heel veel succes en gelukkig dat je je niet te veel pijn hebt gedaan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, GoogleAdsense, kimmetje26, La_Lune en 33 bezoekers