Ik geloof dat we weer op de goede weg zijn!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Ik geloof dat we weer op de goede weg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 22:32

Ja .... zoals de titel al doet vermoeden.... ik begin weer een beetje hoop te krijgen!

Sinds gisteren lijken de volle gewrichten af te nemen, vooral haar voorbenen achter zijn nog te dik maar het is een begin OK dan!
Ze houdt ook geen vocht meer vast over haar lichaam, gelukkig maar.
Ik hoop dat we het ergste achter de rug hebben en dat haar eigen weerstand het 'virus' overwonnen heeft.

Zoals mijn d'arts vandaag nog tegen me zei: "Het is moelijk om in dit soort problemen op je handen te blijven zitten en durven af te wachten"
Nu het iets beter gaat kan ik dat voorzichtig beamen Bloos echter als je haar een paar dagen geleden nog zag, vond ik het onbegrijpelijk dat er geen betere alternatieven waren dan 'niks' doen Verward
Ja die waren er wel door haar medicijnen te gaan geven (cortico's en antibiotica) maar dat is in principe niet goed voor het paard tenzij je niet anders kunt of de problemen nog sterker verergeren zodat je wel moet, maar dan zit je ook met het veulen die ze nog bij zich draagt Scheve mond
De beslissing om het 'toch' te geven had ik al genomen nu lijkt dat niet (meer) nodig hopen dat dat zo blijft OK dan!


Lieve bokkers die me een hart onder de riem hebben gestoken en duimen hebben zitten draaien heeeeeeeel erg BEDANKT!!!!


http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=156533&highlight=

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=156299&highlight=

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:35

mmm ik hoop het van harte voor je meid, zo'n vreselijk mooi beestje heb je!!!!!!!!!!!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 22:55

Dank je wel Ingrid Bloos Bloos !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:16

Fijn om te horen dat het weer de goede kant op lijkt te gaan...
Lijkt me idd heel moeilijk om min of meer machteloos toe te kijken.
Ik blijf nog even duimen voor je, dat ze de stijgende lijn vast blijft houden, sterkte!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:58

Hoop dat het alleen maar weer beter blijft gaan met je paardje!
Suc6!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:07

succes!!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:37

Wat een goed nieuws joh! Ik hoop echt dat het nu de goede kant op blijft gaan, sterkte verder hoor Ach gut