Sharifje weer thuis!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Sharifje weer thuis!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 15:25

We hadden Sharif vorige week donderdag bij de dierenarts op de praktijk gelaten, niet dat hij nou zo vreselijk slecht was maar ikzelf trok het niet meer. Ik was alleen nog maar met de paarden bezig, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en dat ging een beetje ten koste van mezelf.
Gelukkig mocht hij daar het weekend blijven staan en ik zou hem gisteren ophalen. Maar toen ik daar kwam zei de dierenarts dat hij nog wel een nachtje mocht blijven staan omdat het van dat hondeweer was
Maar net belde ze mij op dat er een paard met een hoofdwond aankwam en die stal moest nu vrij dus of ik hem alsjeblieft wou ophalen. Ik was net terug van school dus ik ben meteen erheen gegaan en heb even de stal meteen leeggehaald (tsja mijn troep! Lachen ).
Toen kwam de andere dierenarts terug en het bleek om haar eigen paard te gaan, ik heb nog even geholpen met dat paard in de opvoelbox zetten en daarna even meegekeken, het zag er echt heel ranzig uit, arm paardje.
Vlak boven haar oog zat een "gat" echt nog open en waarschijnlijk was de ontsteking onderhuids doorgegaan want haar oog zat helemaal dicht van de pus. Het was heel snel gegaan want vanmorgen zat alleen dat gat er, het oog zat wel dicht, zij heeft toen het oog open gemaakt en toen kwam alle zooi eruit.
Ik ben toen maar gegaan, Sharif was de hele boel bij elkaar aan het schrapen, ik wilde eerst met de fiets naar huis gaan, maar nadat hij 2x een flinke sprint had getrokken *he is dit mijn paard* ben ik toch maar gaan lopen.
Hij staat nu weer lekker thuis op stal, lekker hooitjes te eten en het gaat super met hem!!!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:36

Fijn dat het goed met hem gaat Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:05

Jeetje het blijft wel een klein wondertje he Knipoog Nu hopen dat het zo blijft!!!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:12

Gelukkig is hij weer gezond!
Veel succes en plezier met 'm verder!

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:45

Goehoed!
Hopen dat ie zo blijft en weer helemaal vrolijk is Haha!
Zal wel 'n opluchting zijn, niet waar?