Licor op pension

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:56

Ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel zoals jij hebt getobt, en gezocht naar een oplossing! Super dat je nu een fijne stal bent gekomen Heb je nu ook een instructeur waar het wél mee klikt?

Wel zou ik de andere eigenaren waarschuwen dat ze Licor niet als schouwhengst gaan gebruiken om de kijken of hun merrietje drachtig is , want dan heb je kans dat ie echt gek wordt. Dat is bij een vriendin van mij gebeurt. Die heeft een hele hete Andalusieche hengts (ook een bruine) en die werdt steeds lastiger. Bleek dus dat ze inderdaad hengstige merries aan hem gingen tonen als zij er niet bij was!
Ten einder raad dacht ze erover hem dan toch maar te laten castreren, maar ze heeft hem dan toch maar een keer laten dekken. Nu lijkt het erop dat hij daar juist rustiger van is geworden!



Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:53

In dit geval was het onnadenkendheid van de merrie eigenaar, geen kwade opzet of zo, als je van tevoren uitlegd dat ze hem niet moeten plagen, zal het ook wel niet gebeuren en hoef je het ook niet zo ver te laten komen dat je boos moet worden. Vandaar mijn aanbeveling de andere paardeneigenaren goed voor te lichten!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 65 bezoekers