halsterhoofdstel......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

halsterhoofdstel......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 10:11

Ik heb een halsterhoofdstel gekocht!!!!!!!
en ik ben er echt zo blij mee. heb onderhand het hele internet afgezocht en nu heb ik er gewoon een bij starho gekocht (sorrie reclame) en die is nog goedkoper ook dan bij al die internetwinkels!!!! hij staat echt gaa bij m'n paard , hij is zwart met koperkleurige ringetjes, gespjes en de rest van de zooi zeg maar! alleen de reugels zijn superdun maar die heb ik dus al weer snel omgewisseld met m'n eigen goede teugels!!!! zo dat wou ik effe kwijt!!!!!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 10:39

He, hebben ze die ook bij StaRho? Gaaf.

Kowloon

Berichten: 1280
Geregistreerd: 25-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:25

Waar zit dat dan?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:00

Ik heb er nog eentje te koop, ook al weet ik niet of ik dat hier mag vermelden. Een rood/wit/blauwe. Zijn inderdaad erg moeilijk te krijgen in Nederland!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:10

je kunt ze gewoon op een endurancewedstrijd kopen hoor! en ook te bestelen in nederland bij de gespecialiceerde enduranceruiterzaken. Alleen de normale ruiterzaak (divoza's ed.) hebben vaak niet van deze spullen of enkel een model uit het jaar nul.

Gera, wat voor materiaal is het halsterhoofdstel dat je te koop hebt en wat vraag je ervoor?

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:30

ja het staat echt ontzettend gaaf bij gracia!!geweldig...

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 12:02

Starho dat zit in Rhoon vlakbij rotterdam. ik weet niet precies hoe e er heen moet rijden. de snelweg op en afslag rhoon. maar welke snelwg weet ik niet uit me hoofd!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 12:35

Ik heb er ook een, een simpele zwarte. Ik wil ooit nog een gele maar dat laat mijn portemonai voorlopig nog eventjes niet toe. Ze zijn echt ideaal.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:16

het is echt ideaal zo'n ding,ik heb hem gekocht bij kraemer in duitsland.
Ik hem em speciaal voor de lange buitenritten gekocht,lekker gemakkelijk als je even wilt pauzeren OK dan!
Dit is em.
Afbeelding
Het nadeel is alleen wel dat ik nog nooit een heb gevonden die ook past zonder dat je er zelf weer dingen aan moet veranderen Verward
Deze heb ik de keelriem moeten verlengen,en de neusriem is kantjeboord,ik kan hem nog wel laten zakken maar dan hangt het bit ook weer te laag.
Maar ja Minco heeft ook wel een megahoofd Schijnheilig Haha!
Maar verder echt super hoor. OK dan!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:22

oh die is gaaf, echt mooi. daar moet ik ook eens naar kijken als wij binnekort naar duitsland gaan Haha!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:07

vet mooi man!is idd wel erg handig!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:42

ik wist niet een dat die dingen bestonden, lijkt me ook super handig bij lange buitenritten idd.
weer wat geleerd! Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:13

Wij hebben er ook twee allebei van leer. eentje komt geloof ik ook bij starho vandaan, maar die heb ik inderdaad ook moeten verbouwen, de bakstukken waren echt veel te lang en de frontriem te krap. De bakstukken zijn ingekort en de frontriem heb ik vervangen door zo'n vliegenfrontriem. Nu pastie prima bij Jip en Duvel.
En in frankrijk is die andere gekocht, daar waren de bakstukken ook erg lang van, maar die had een systeem om ze heel kort te kunnen stellen, zonder dat ze ingekort hoefden te worden, dus daar hebben we niks aan hoeven verbouwen. Daar heb ik vorig jaar mee op Jip en Duvel buiten gereden, toen die adnere dus nog in de reparatie lag, dit jaar is die voor Colin gebruikt.
Echt fijne dingen, je klikt zo het bit eraf en je touwtje eraan als je ergens gaat pauze houden.