snik, snik, weer een ijzer kwijt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:49

Troost je chrico dat is bij Moon ook t geval ,niet dat dat iets zal helpen maar je bent niet de enige.De smid is gisteren weer geweest bij Moon voor de 10e keer in 3 weken.Hij trapt ze er ook onder uit en de smid zegt dat t nu een probleempaard aant worden is .De wand word steeds brozer .Hoe kant dan dat ie dit eerst nooit had ? Hij kreeg grotere ijzers onder omdat mijn smid vind dat ie dat nodig heeft voor de beweging in zijn voet,en daardoor is er ijzer aan de zijkant of bij de takken over ,waar ie op gaat staan.Nu zegt ze (ja een zij) dat ze de takken korter heeft gemaakt en het ijzer een ietsie pietsie smaller en nu moet ie onder blijven .Nou ja laten we t hopen dan .Is dit soms een iedeetje voor jou paard. (een ietsie kleiner ijzer dus)


ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:29

Vertel mij de reactie van van Schie please want ik zit met t zelfde probleem.


ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:26

Wij hebben achter al ijzers laten zetten omdat een goede remedie zou zijn .Niks dus .De ijzers zijn al minder breed en de takken afgekort ,niks dus .Ben benieuwd wanneer het ijzer onder blijft zitten.(linksvoor)(en ik heb volgens mij een hele goede smidin want ze is me door de dierenarts aangeprezen.)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Bernadth99, BlauweSteen, c_alsemgeest, Christel1, dazai, GoogleAdsense, Ladypronk, Mondy, paardje2013, pol013, SemrushBot en 130 bezoekers