noury geschoren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

noury geschoren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 12:43

noury is gisteren geschoren... toen ik op stal kwam had ik hem eerst een paar streepjes sedalin gegeven. na een halfuur stond hij al lekker suf op stal.
tegen half 7 kwam de scheerder eraan. even alles klaargelegd en de pony uit de stal gepakt. hij was zo sloom Haha! heel erg anders dan ik van hem gewend ben Haha! ik had noury vastgezet en we wouden beginnen met scheren, maar dat vond ie niet zo leuk. het geluid maakt hem niets uit maar het getril en gekietel op zijn huid wel. ik heb hem toen maar vastgepakt en ben hem gaan knuffelen. als hij geknuffeld wordt laat hij bijna alles toe en het scheren dus ook!
er kwam ook een hele mooie kleur onder zijn vacht tevoorschijn... een beetje donker valk. heel erg appart. (maak ik nog wel een foto van vandaag)
bij het hoofd hebben we een praam moeten gebruiken omdat hij anders met zijn hoofd begon te schudden. maar voor de rest ging het voorbeeldig. en dat voor de 1e keer! ben helemaal trots opmijn kleine ventje.
na 2.5 uur waren we eindelijk klaar en heb hem lekker ingepakt en op stal gezet.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:00

Dierenlover schreef:
ik wacht vol spanning op de foto!


hahaha ik ook ben erg benieuwd

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:28

Flower"]
[quote="Dierenlover schreef:
ik wacht vol spanning op de foto!


hahaha ik ook ben erg benieuwd
[/quote]
en ik ook Haha!