2e prive les..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 19:27

we hadden een digicam gekocht helemaal blij kon ik foto's laten zien.
eerst ff het vosje opgezocht dat ik zo mooi vond foto's gemaakt (heeft mn vader gedelete ivm schijfruimte Boos!) en daarna op de lijst gekeken ik moest op roma eigenlijk weer op nes maar was doorgestreept al helemaal van wie is roma zometeen is dat een explosieknol.
nou de bak ingegaan, voor zover je de foto's ziet is roma ook een stuk groter dan nes en ik stapte ook al op van waaah hoog, ging ze ook nog doorlopen ze was heel druk vandaag.
en zeiknat zoals je ook kan zien op de foto dus ik moest het rustig aandoen. ben gaan oefenen met stap/draf draf/stap vloeiende overgangen en vanuit draf halthouden. ging echt perfect.
ze was heel erg voorwaarts, een beetje té, ik moest in de hoek in galop overgaan maar zij ging vanuit de wending al gelijk (aankomt op hoefslag) dus moest ik er inhouden en dat deed ze niet sjoemm de bak door toen had ik haar op de volte gezet. bij kim klemde ik heel erg he kim *LOL* ik kreeg vandaag een complimentje dat ik rechtop bleef zitten en ontspannen.
en ik ben gaan wijken met roma!! echt tof! me luve roma! Lovers

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:30

Hey rij je nu al lang bij mij op de manege? Roma is een braaf paard he? Dat is een van de braafste paarden op de manege.

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 19:35

nee dit was de 2e keer. ze is zeker braaf maar best wel druk (in ieder geval vandaag Haha!) ze is echt tof ik hoop dat ik volgende week weer op haar mag maar ik wil het liefst zo veel mogelijk paarden uitproberen en hetv liefste hoge voor mn eigen kwpn-ertje komt Lovers haha, want anders wen ik nooit als ik zsteeds op nesje moet *LOL*

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:41

Vraag Jockomo (sorry ik ga een beetje off-topic)

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 19:43

_________________
<FONT COLOR="deepseablue">Zondag ga ik naar Shiraz kijken!! mét digicam !!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-10-06 20:18 ]</font>

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:49

Leuk rian!! Ik wil wel een foto van Shiraz zien he!! Lovers

_________________
<font face="verdana "><font size=2><font color=Magenta>hace 2 años de PINO de los cames en mi vida y un realizar que cuidaré el aboute él para el resto de mi vida, PINO i le amarà`por siempre!!!
</font size>
</font face>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-10-06 21:50 ]</font>