Asterix en sharona van naiade op stal :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Asterix en sharona van naiade op stal :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 17:31

Heey,

Gisteren hebben wij asterix en sharona naar mijn stal toe gereden..Asterix heeft bij afke gelopen van de zomer...
Asterix is mijn kereltje en mocht weer terug om obelix weer gezeldschap te gaan houden Haha! Tong uitsteken

Verder hebben met 1 vd meiden die mijn paardjes doen, afgesproken dat zij sharona van afke(naiade)gaat rijden.. Dus daarom is sharona mee gegaan .. Cool

Op stal aangekomen hebben we ze op stal gezet en moest asterix zn gebrul even laten horen Cool Haha! Schijnheilig
Sharona ging eerst maar even dr stalletje onderzoeken en at meteen maar wat hapjes van dr hooi.. Vork
Toen afke terug gereden is naar huis voor dr visite ,hebben wij met sharona en as een wandelingetje gemaakt over het terrein heen..
Sharona vond de binnebak heel gezelllig ,was ook gezellig druk daar..
De spiegels vond ze ook geen probleem OK dan!

Met asterix zijn we nog naar obie gelopen die gelijk een zachte hinnikovatie liet horen..Beetje gemompel was het meer maar wel tof om te zien dat ze elkaar herkenden..

Toen zijn ze naar stal gegaan en hebben ze eten gehad.. Ook dit vonden ze beide een goed plan Vork

Verder kwam smiddags nog meer nwe paarden ,stalgenoot heeft een e pony gekocht dus die kwamen uit den bosch vandaan rijden..
Ook even gekeken en is ook leuk diertje...

Dit was het weer...Er komen snel fotoos!!! Cheese! Cheese!

Groetjessssssssss san..

Afke nog bedankt he??Dat hij bij jou mocht lopen vd zomer.. OK dan!

enne,gefeliciteerd met je verjaardag he?? Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 18:42

Ja echt wel..zal vd week ff pics maken..