menles in de binnenbak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 22:48

Mijn allereerste menle sin de binnenbak... Gisteravond dus. Begon al goed. We moesten om 20:00 rijden, maar om 19:15 is het al geod donker. Konden we de binnenbak dus niet vinden Frusty . Weer terug gereden, komen we aan het begin van de straat een auto tegen met onze kar! Vlug auto gekeerd en erachter aan. En gevonden!
Het paardje waar ik mee rijdt was er ook al. Had de afgelopen weken stil gestaan (we hebben droog mennen gehad ivm het weer), en was nu dus poepiefris! Was echt geen houden aan! 'k Moest alsmaar inhouden. Voel mijn armen nu wel. Wel wennen trouwens. er is een bakrand, (zo'n schuina wand) en dat ben ik dus helemaal niet gewend. Reed dus telkens tegen de rand aan. Ik heb het idee dat dit nog wel eens duur kan worden in banden....
Verward

Ook zo stom geweest om zonder handschoenen te gaan mennen, dus mijn handen waren behoorlijk pijnlijk. Nog net geen blaren.

Het droogmennen is wel erg nuttig geweest. Ik weet mijn figuren nu heel wat netter te rijden, dwz ik zit zelf veel stiller met mijn bovenlijf.

Op naar volgende week!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 23:55

Jullie zijn toch niet per ongeluk die menvereniging die in Hooghalen bij Benning in de manege komt rijden op dinsdag??
Wij waren er ook nog rond kwart voor 8, ze begonnen idd om 20.00 en ze waren er voor het eerst....... Party!! Ben erg benieuwd!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 09:10

Dat waren we wel! Ik ben de volgende combinatie:
[img]../upload/161/lp8071045.jpg[/img]

Heb je lang gekeken? Mijn man stond ook aan de bakrand met een videocamera!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:27

Hey wat toevallig, een miniboktmeeting zonder dat jullie het doorhadden.
En Riette, Fjordjes zijn niet altijd coole kikkers he? Toen ik met IJsco voor het eerst in een binnenbak was heeft ze een uur rondjes door de bak gescheurd. Volgende keer was het klaar en vond ze het al niet meer eng.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:51

We hebben niet echt gekeken, toen jullie de karretjes uit de stalling haalden gingen wij weg zodat jullie meer plaats hadden.

Hee als je op tijd bent volgende week, dan hebben we een meeting, m'n broertje heeft nl. les daar van half 7 tot 7, meestal zijn we om half 8 nog niet weg, de les van Jolanda (je weet nu vast ook wie dat is - blond kort haar, bril, zwanger.....) loopt meestal wat uit.......'s winters rijd ik altijd mee in zijn les zeg maar, maar zolang het kan rijd ik haar in de 20x60baan buiten.......

hee ik vind dit echt lollig!!!Ik rijd daar 's winters elke dag.
Missxchien heb je ons wel gezien, blauwe auto, groene tweepaardstrailer van Heja - we stonden voor de grote deur - , zwarte welshcob, bruine E-pony......ik ben zelfs nog om de manege uit gaan stappen, heb je niks gezien?

Ohja....en de manege is idd moeilijk te vinden voor de eerste keer! De volgende keer niet weer verdwalen hè!

_________________
'To fail just means that you haven't succeeded yet'

Orri Bedankt!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-10-05 11:55 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-10-05 11:57 ]</font>

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 10:24

Oef, er waren er 2 of 3 aan het uitstappen/afzadelen. Idd een jongen met een bruin paard (kwam mij ergens bekend van voor Verward ). Maar ik zal er volgende week op letten. Ik zal mijn zwarte Alras-trui aandoen, spreek je mij dan aan als je mij ziet?
Heb verder maar weinig mee gekregen van wat er bij de bak gebeurde. Mijn "groom"is Marc (mijn man) en die heeft mij tot het bittere end laten werken.... Scheve mond\ Terwijl de anderen het paard overgaven aan hun "groom" en lekker met mekaar bij de bakrand stonden te kleppen mocht ik ook de bak door struinen met het beest Clown .

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 13:27

en jongen met een bruin paard kan niet, dat was ik of Jolanda (die was ook aan het rijden), eelke z'n beessie is toch echt zwart! (en pony)
Maargoed, ik zie je dan dinsdag wel!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 13:31

oh...dan heb ik mischien toch verkeerd gekeken ('t is daar ook verrekte donker buiten, 'k heb ook lastvan nachtblindheid).

Tot Dinsdag!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:32

De buitenlampen zijn idd niet om over naar huis te schrijven, waarom tuigen jullie niet binnen op?
Had jij toevallig een geruite blouse aan vorige week?
(dit is echt m'n laatste post bij dit onderwerp) Cool

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 17:27

Nee, dat was Cindy, de groom van de eigenaar van mijn paardje. ik had een waxjas aan (had het de hele dag al koud). Onze kar stond ook nog niet binnen, maar moest buiten van de kar worden gehaald....