Naar Ineke en Arti geweest....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Naar Ineke en Arti geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 21:11

Vanochtend kwam ik op stal, hoor ik dat de les niet door ging omdat de instructrice ziek is... (was vergeten mijn mobieltje aan te doen....)...
Dus heb ik Ineke gebeld en ben ik gezellig bij haar en Arti langs gegaan... Lachen

We hebben met Arti en Samier gewandeld in het park... maar aangezien ik het heel gauw in mijn rug heb, zei Ineke op een gegeven moment "Dan ga je er toch op?" en daar zat ik dan.. zonder zadel, alleen een halstertje... (Ineke hield haar bij het verkeer wel vast... het is en blijft een pony natuurlijk... Haha!)

Wat een geweldig brave meid is Arti zeg.... blaffende honden, heel druk verkeer... ze geeft helemaal nergens om... Haha!

Daarna nog naar Banjer geweest en de vrije dag die ik voor haar in gedachten had toch maar ingetrokken... Extreme duivel We hebben in de binnenbak gereden, voor het eerst in 2 weken ofzo... en alles ging perfect... (behalve dan dat Banjer niet over de hoefslag wou omdat daar plassen van het sproeien op lagen.... Clown ) Ze galoppeerde zelfs 2x aan zonder te bokken... Haha!:D

Was weer een zeer geslaagde dag....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Danij, Devitootje, GoogleAdsense, hollie, ijslandfan, Iris_Casper, laura22, Salinah, sterregoud, Titsia, xDeena_ en 149 bezoekers