vandaag een ongelukje gehad met Indy..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 18:47

ik wou eens lekker met haar gaan wandelen vandaag. Had ze al een tijdje niet meer gedaan, dus het werd wel weer tijd. Dus ik loop het erf af, en in een weitje verder op staan een paar shetjes, aan de rechterkant, daarnaast zit een sloot, dan de berm dan de weg. Dus Indy loopt door de berm, schrikt van de shetjes, ben nog steeds niet achter waarom ze dat deed Verward Maar goed, ze springt naar de andere kant van de weg, steigert, bijna achterover in de sloot gevallen, ik trek haar om, tja wat moet je dan Verward verliest ze haar evenwicht, en klettert midden op de straat, op het asfalt. Kom amper weer in de benen komen, heel erg sneu...Gelukkig is ze er wel aardig vanafgekomen, alleen haar hak is een grote schaafwond, daar gaat de veearts straks iets opspuiten, zodat het maar een keer hoeft, en niet 3 keer per dag ofzo...scheelt alweer. Hopen dat het niet gaat ontsteken....mijn arme meissie Huilen

_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-10-05 18:48 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 18:50

ah goossie het is ook telkens weer wat deo maar een dikke knuf van mij dat ze snel beter mag worden Scheve mond\

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 18:51

zal ik doen. Vanmiddag leek het alsof ze er geen pijn van had, het bloedde wel gelukkig, dan gaat de troep er ook uit.het nadeel is, dat haar staart er precies overheen hangt...... Frusty

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:51

He wat vervelend nou! Hoop maar dat het snel weer geneesd. Beterschap voor Indy hoor

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:02

he bah,nou indy krijgt alvast een dikke beterschapslebber van sunny hoor Tong uitsteken

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 22:16

ja, ik hoop dat het morgen misschien al wat beter is....en het banketstaaflige was ook nog, ik kwam trillens van de schrik weer op de kliniek, zegt mijn baas: tja, eigen schuld, moet je er maar niet mee omgaan alsof het een mak hondje is" Extreme duivel Toen kon ik wel janken, net alsof ik Indy het expres aan zou doen, normaal is ze heel braaf Lips are sealed Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:49

Agosh! Arme Indy! Geef haar maar heeeeel veeeel beterschapsknuffels van mij Lovers Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 04:41

tuurlijk kun je er niets aan doen. ze is jong en ze moet leren! jammeer dat ze steigerder maar daar kun jij ook niets aan doen! Nee hoor volgende week gewoon weer wandelen of ze een hond is!
Ik ben met Hinke ookal aan de wandel ik ga alleen het erf nog niet af want ik laat mammie in de wei en die blijft net zolang voor het hek staan tot dochter terug is *LOL*
Maar zodra ze gespeend is gaan we ook de weg op hoor.
Nu blijft ik op het erf dan is ze toch in de buurt van mams mocht er wat zijn...

beterschap met haar ennen misschien kun je toch een kleine vlecht in haar staart maken dat ie niet steeds in de wond hangt?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 04:55

Acherm wat sielig Verdrietig
Hopelijk dat ze maar weer snel beter wordt!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 08:17

nimber, een vlecht zou een goede tip zijn, maar haar staart is nu iets langer dan haar hak, als ik een vlecht zou maken zou het denk ik er precies opvallen. Ik ga straks kijken hoe het er nu uitziet.

Het is dus de hele hak aan de achterkant, weggeschaafd dus Misselijk
Maar als het weer iets beter is ga idd weer aan de wandel, weer langs hetzelfde stuk, al snap ik nog steeds niet goed waar ze bang voor was Verward

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:50

Fiew denk je ook even ontspannen te kunnen gaan wandelen.. niet dus.
En ja, omtrekken is het enige wat je kunt doen op zo'n moment geloof ik, dus zeker niet gaan denken dat het jouw schuld is hoor!
Gelukkig is het maar een schaafwond, en niet zo diep heb ik begrepen? Dan zal het vast zo weer genezen zijn!
Misschien dat ze er ook weer wat van geleerd heeft, van vandaag, bijv. niet zo gauw steigeren, hihi als dat zou kunnen.
Beterschap!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 09:54

als ik haar niet had omgetrokken, was ze dus achterover in de sloot gevallen ja, dat was misschien nog niet zo'n probleem geweest, aangezien ze nogal vaak bijna de sloot inloop. Maar nu zat er een hek met prikkeldraad achter }> , leek me niet de goede plek om haar de sloot eens van dichtbij te laten bekijken Haha!
Voorzover ik het kon bekijken was het idd gewoon oppervlakkig ja, maar wel een groot stuk.

Ze was altijd behoorlijk rustig, maar ik weet nu dat dat was omdat ze pijn had Scheve mond\ Nu is dat dus over, en is madame zo'n beetje topfit...en dat heb ik geweten haha