Horse Plaza

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:13

Ik heb alleen goede ervaringen met Horse Plaza. Het personeel doet ook steeds cursussen etc om goed op de hoogte te zijn van alles. Mocht er iemand minder kundig over komen kan het wellicht zijn dat die persoon er net werkt? Niet iedereen start met alle kennis vanaf de geboorte Knipoog

Tot nu toe is het personeel bij Horse Plaza aardig en behulpzaam en kunnen ze me helpen met wat ik nodig heb of het nou advies of een product is. En weten ze iets niet, dan vragen ze er een collega bij die het wel weet, nou prima toch?

Freddy's is ook wel een goede zaak, alleen zijn vaak allerlei spullen zo duur en heeft een concurrent vaak wel een goedkopere uitvoering die ook prima functioneert. Tjsa, uiteindelijk kies je toch vaak voor het product dat wel duurzaam is, maar dat kan net zo goed een goedkoper product zijn. Daarnaast krijg ik bij Freddy's vaker een gesprek mee naar huis dan daadwerkelijk advies of spullen waar ik voor gekomen ben...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers