vandaag gaan mijn schatjes weg....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

vandaag gaan mijn schatjes weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 09:38

Ik ben nu heel even snel op bokt om jullie te vertellen wat ik dadelijk ga doen, al ruim een half jaar staan er bij ons 2-jarige merrie's op de wei. Ze zijn allemaal very groot *LOL* en elk jaar komen ze terug totdat ze bereden kunnen worden (vorig jaar waren ze dus allemaal 1)
In die hele tijd ben ik heel erg aan ze gehecht geraakt en ik was samen met mijn opa de enige die de wei binnen kon gaan. Schijnheilig Lovers
Je snapt dat we een hele grote wei moeten hebben want die paarden zijn niks gewend en je kan ze niet een voor een aan het halster begeleiden, we hebben gewoon 3 weides afgezet en daar gaan ze elke week afwisselend in.
Vandaag worden ze opgehaald om de winter bij hun eigenaar door te brengen Scheve mond *snik snik*

En ik mag natuurlijk helpen we hebben net al de hele wei afgezet maar ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Want ze zijn heel erg speels en je weet het maar nooit met jonge paarden jullie krijgen een verslag over wat ze allemaal uitgevreten hebben vanavond *LOL*

ik ga ze missen...... Huilen en dat nog wel op dierendag!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 19:36

Ik vertel jullie snel het verhaal, maar het was egt geweldig en spectaculair haha!! Haha! Tong uitsteken Cool
mag nu niet meer internet Bloos!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 20:01

Nou ze zijn weg hoor!!
Eindelijk pffffff het was wel moeilijk en er zijn zeer veel keren paarden omgevallen en gaan steigeren en alles maar het is gelukt Haha!