Cabine paardenmensen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Cabine paardenmensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 16:35

Haha niet zo interesant '' verslag '' maar ik moest het ff kwijt...

Nou het was dus vandaag echt ook '' pokke weer '' Boos! ik helemaal ingepakt ( regenpak ) en stond klaar voor naar Deurne te gaan op de fiets naar school ( Alfrink college ) Belt opeens een klasgenoot van ja ' linda en ik gaan met de auto wat Stephanie doet weet ik niet ' ik oke is goed.
Dus ik bel Stephanie ( klasgenoot ) op en zegt ook dat ze met de auto gaat... Ik dus helemaal Pissig en ophangen ik mijn moeder opbellen ( op der werk ) van Ja iedereen zegt nou net dat ze met de auto gaan dus ik mocht dan maar met de trein...
Ik dus op internet zoeken welke trein ik moest hebben maar dus met mijn gedachte ook balen ik niet helemaal goed opgelet... ik hoefde pas half 11 op school te zijn had ik de trein van 9 uur gepakt Clown nou 10 min. reizen en dan nog 20 min lopen naar school... Zat ik daar dus 40 min. helemaal alleen in de aula tot dat iemand kwam... Mensen liepen zelfs in gymbroekjes omdat ze helemaal doorweekt waren haha Haha!
Maar dus ik ben uit en word door mijn vriendin afgezet op het Station Deurne opeens komen er 5 mensen in de trein zitten in mijn cabine bleken ze van het Hippische Centrum te zijn waar ik zelf dus ook graag naartoe wil... ik dus aandachtig luisteren ( stiekem ) en komen er andere mensen en die bleken dus op een manege te werken dus ik weer naar hun luisteren en grappige dingen aanhoren... Zag ik weer 2 mensen van de paardenschool afkomen en die kwamen dus bij die andere zitten... uiteindelijk zat dus de hele cabine vol met alleen maar paardenliefhebbers Dat was dus wel grappig... die mensen van het hippische Centrum dus helemaal kapot van de hele week met grote tassen en koffers de eene kwam van Utrecht de andere moest richting Den Bosch enz... Dus eigelijk komen ze van best ver... Ze zaten over hun paarden te praten en waar ze stonden en welk nr. stal ... Dus ik vermaakte me wel in de trein ondanks ik alleen zat Haha!
P.s vinden jullie het ook niet Vies benauwd plakachig weer? Misselijk

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:39

Erg vervelend zeg. Waarom kon je niet met hun mee in de auto? Dat kost ze verder toch niets?

Fijn dat het toch nog interessant was in de trein Knipoog Heb je teminste nog iets te doen *LOL*

Ik heb geen last van dit weer met naar school gaan, ik ga fijn heel het jaardoor met de bus Haha!

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 16:40

Fairie schreef:
Erg vervelend zeg. Waarom kon je niet met hun mee in de auto? Dat kost ze verder toch niets?

Fijn dat het toch nog interessant was in de trein Knipoog Heb je teminste nog iets te doen *LOL*

Ik heb geen last van dit weer met naar school gaan, ik ga fijn heel het jaardoor met de bus Haha!


Oooh Bofkont Knipoog

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:56

Me 2 Haha! lekker in de bus vanaochtend en IK werd niet nat! Clown

Das wel balen als je te vroeg de trein neemt en daar maar een beetje op school moet gaan zitten lamballen Haha!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:14

Ik wordt lekker de komende 2 weken met de auto gebracht.. Haha! mag van de dokter niej fietsen dus jah ons mam moet me wel brengen!
Eej Mireille waar zit jij eigenlijk op school??

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:27

Tong uitsteken:P Ik woon 5 minuten fietsen van me schooltje
Maar ben in de winter wel net zo bevroren als dat ik een uur moet fietsen.
Wat heb ik een hekel aan de winter (afgezien van de sneeuwfoto`s!!!!)

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 20:17

Ooh dat zou ik ook wel willen binnen 5 min. op school zijn... Brr als ik op school ben moet ik gewoon mijn handen onder koud water doen en dat is dan gloeiend heet voor mijn handen.... Anders krijg ik winterhanden als ik het met warm water doe hahaha...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:05

Ik moest net naar school toen de regen voorbij was! gelukkig!
Het is idd plakkerig... Scheve mond
Ging vandaag naar de paarden met een winterjas en een trui. En reed in een T-shirt....
Echt vies plak weer >;)

En ben nu dus kapot van al het fietsen tussen de paardjes op een neer.. Dromen Gaaaap

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:13

Pasja schreef:
Ooh dat zou ik ook wel willen binnen 5 min. op school zijn... Brr als ik op school ben moet ik gewoon mijn handen onder koud water doen en dat is dan gloeiend heet voor mijn handen.... Anders krijg ik winterhanden als ik het met warm water doe hahaha...


Dat woord winterhanden krijg ik al de kriebels van...
Gelukkig heb ik het niet, maar heb al 1 keer bevroren tenen gehad, toen kon ik zowat neit meer lopen van de pijn....
Pfffff, en 2 keer bevroren vingers.
Gelukkig was het telkens niet zo heel erg vreselijk anders hadden er hele andere dingen moeten gebeuren....