Ik heb leren laarzen maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 19:21

ik voel me superbedrogen. Zoals jullie eerder al hebben kunnen lezen is het van 4 tot 8 oktober bij Hippo's in Oostmalle Tentenkamp.
Dit is dus letterlijk de reclame:

"Lederen laarzen - Cavallo en Petrie - in vele modellen - minimaal 200 paar - grote partij - 6 400 BEF (320 gulden)"

Dus wij gisterenavond naar Hippo's. Ik pas een aantal laarzen, allemaal van Petrie (van Cavallo waren er nog ongeveer 5 paar! Huilen ) Ik vind er die mij passen, ik wil gaan betalen, zegt die man dat is dan 11 000 BEF (550 gulden). Dus ik zeg; "Wat met die laarzen van 6 400 BEF?". Dat waren er dus blijkbaar anderen met een rubberen zool en binnenkant, terwijl de mijne met lederen zool en binnenkant zijn. Ik heb ze uiteindelijk genomen omdat de verkoper er nog laarzentrekkers heeft bijgedaan en er was nog 4 000 BEF (200 gulden) korting op. De normaalprijs van mijn laarzen was: rond de 16 000 BEF (800 gulden).
Ik ben er wel blij mee, maar ik koop nooit geen lederen laarzen meer bij Hippo's, ik ga voortaan wel naar een "traditionele" paardenwinkel.

Oh ja, het sjabrak van Eskadron is ook aangekomen! Dromen Dromen Dromen Dromen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 19:41

das wel balen.

maar die laarzen zijn dat die van kalfsleer met veter ???

groetjes Lara

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 19:45

Nee Wjerdo, het zijn gewone laarzen met een dressuurboog.