Update na val van dinsdag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Update na val van dinsdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:30

Na mijn val [VvdD] Lang leve de cap???? ben ik gisterenmiddag toch maar even langs mijn huisarts gegaan omdat mijn hoofdpijn niet minder werd. Volgens de huisarts heb ik een lichte hersenschudding Boos! , advies: veel rusten en voorgeschreven pijnstillers innemen. Fijn als je zaterdag een wedstrijd hebt OK dan!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:37

Fitzroy schreef:
Ga je de wedstrijd afzeggen of ga je als die-hard toch zaterdag starten?


Ben bang dat ik zo eigenwijs ben dat ik zaterdag toch ga Schijnheilig
Heb na dinsdagavond niet echt meer gereden, dus vanavond maar eens kijken hoe het gaat.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 21:38

Dank voor alle reacties, en jullie hebben allemaal gelijk Schijnheilig
Heb net gereden, en behalve het doorzitten en de galop ging het eigenlijk best fijn Haha! Als ik die onderdelen nou eens oversla *LOL*
Waarschijnlijk ga ik verstandig doen en me afmelden Boos!
Heb trouwens wel net een nieuwe cap gekocht, het is de Harry's Horse geworden, zit erg fijn OK dan!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 22:00

manic schreef:
Waar moet je rijden (als je gaat rijden)?


Middenbeemster

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 09:36

Katja schreef:
Goed zo! Braaf naar de juf luisteren. Tong uitsteken


Heb braaf naar de juf geluisterd, paard thuis gelaten en als kijker meegeweest Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Leukertje, maj0, MarieAnne, Mitch_Beauty, su72, Vagabondo, vilheide en 36 bezoekers