ik word lachend gek!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 18:54

Het was vandaag heerlijk weer en mijn dochter ging met Christy rijden. Rustig an wat stappen en een klein drafje. Ineens wil zij door haar benen heen zakken Verward Weer wat nieuws. Het leek erop alsof zij ging rollen en het toch maar niet deed. Na 15 minuten, zij was aan een lange teugel aan het uitstappen, gaat dat monster toch op de grond liggen. Zij kreeg toen een flinke schop onder haar hol en ze sprong omhoog. Sataat ze naar mij te kijken van, wat doen ze nou? Na het afspuiten van haar benen mocht zij even naar buiten met Sam. Met hem mag zij naar buiten omdat hij heel rustig is. Ja ja dat dacht ik. Gaan ze met zijn tweeen aan de kletter. Frusty Het was heel gaaf om te zien, maar ozo slecht voor Christy. Toen zij weer bij mij kwam viel het me meteen op. WEER HAAR IJZER KWIJT. Boos!
Dit is ijzer nummer 13. Om gek van te worden. Ik belde de smid en die wist het meteen. Morgenochtend om 8.45 uur komt hij weer het ijzer er onder zetten. Maandag ga ik meteen weer naar Wassenaar bellen en vragen wat ik hier mee moet en of hij een oplossing op korte termijn weet. Zo dat was mijn dagje weer. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 19:02

Mijn "Wassenaar-paard" Haha! komt alleen buiten op een stukje van ong. 3 bij 5 meter waar hij dit soort geintjes dus niet uit kan halen. (want die gáát tekeer in het land... Extreme duivel ) Daar zit ik dan zelf op een stoel bij overigens, het enige gezelschap dat hij accepteerd. Andere paarden in het land ernaast zijn niet leuk genoeg, als ik wegga wil hij weer mee!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:21

Even over je onderwerp ïk word lachend gek"moest ik opeens aan mijn moeder denken. Ik had vroeger denk ik ook wel rare streken en weet je wat ze dan zei? Als Greetje haar verstand krijgt dan wordt ze van blijdschap gek" Moest dit toch even vertellen.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 00:27

Haha! mijn moeder zij dat ook altijd tegen mij en nu breng ik het weer een generatie over. Zo blijft het hangen he