Bijbaantje gezocht ... en raden maar!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Bijbaantje gezocht ... en raden maar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 18:21

Jaja, het is weer begin van de maand, dus wat viel er op de deurmat??

De DA-rekening!

Omdat ik het altijd 'leuk' vind om er een prijsvraag van te maken mag iedereen weer een schatting doen.

7 x visite waarvan 2 x in het weekend. 6 antibiotica spuiten, 2 potjes poeder antibiotica, 6 spuiten Quadrisol en dan nog diverse materialen (verband, Animalintex, hoefzak). En ik zie nu dat ze nog wat dingen vergeten zijn Schijnheilig

Kom maar op met de bedragen .....

Degene die het goed geraden heeft mag de rekening betalen *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 21:42

Het juiste bedrag is gelukkig voor jullie nog niet geraden. Knipoog

Het blijft nog onder de 700 euro, valt mee he Schijnheilig
Komt wel omdat er een aantal gedeelde visites bijzitten, dat scheelt als je op zo'n grote stal staat.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 10:46

Oke dan, het exacte bedrag was: (tromgeroffel)

691,05

Dus volgens mij zit Ingrid M met haar 699,99 nog het dichtste bij Knipoog

En aangezien ik NIET verzekerd ben tegen ziektekosten draag ik bij deze de rekening aan haar over Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 10:28

IngridM schreef:
goh kom jij soms ook in bodegraven ? die is ook altijd leuk geprijsd....
mirage heeft me 4 keer gekost wat ze mij bij aanschaf kostte......hoera voor bodegraven!


Ik denk dat de rekening in Bodegraven nog wel wat duurder geweest zou zijn, dit was bij de regionale DA-praktijk.

Flauw van je, dat je de rekening niet wilt betalen Tong uitsteken Knipoog
Ik ga dus toch maar op zoek naar een krantenwijkje *LOL* , nu Fitz 's morgens niet meer in de Biotex hoeft kan ik best wat ochtendkranten rond brengen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, ikkedus, Maanon_, MairiMacBran, Mark0919, TinkerTreas, Zunzuncito en 28 bezoekers