Yes!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Yes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 15:25

Vandaag is mijn pony goedgekeurd en kunnen we de boel afronden...
Vanaf vandaag ben ik dus officieel pony-loos! En het voelt goed!!! (raar eigenlijk....)

Kan ik eindelijk een bewogen half jaar afsluiten en naar de toekomst gaan kijken...

OK dan!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl



Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 17:50

Antoinette schreef:
Gefeliciteerd, denk ik Verward
En heb je al een nieuw paardje (op het oog)?

Zal best moeilijk geweest zijn, je had hem al 11 jaar vertelde je?


Jep, ik had hem al 11 jaar...
Ben een aantal maanden bezig geweest met de verkoop, en hij stond al 6 weken bij zijn aanstaande nieuwe baas op stal, dus het afscheid vandaag was niet zo moeilijke (die had ik eigenlijk al gehad)
Ben blij dat alle onzekerheden voorbij zijn en dat ik een fijne nieuwe baas voor hem heb gevonden...

Ik heb idd wel een lekker dier op het oog,maar nu even rustig ademhalen...

Als iemand mischien meer info wil, ik heb al eerder mijn beweegredenen uitgelegd in vorige topics...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:36

Ilkkah schreef:
Nou gefeliciteerd dan maar.
Vind het eigenlijk niets om iemand voor te feliciteren, maar ja.
iig misschien veel plezier met je nieuwe paardje...


Om een periode af te sluiten waar een hoop onzekerheden en teleurstellingen in voorkwamen, mede een hoop twijfels in het begin... of het wel goed is om je hart te volgen en mijn jeugddroom uit te laten komen, maar wat wel de concequentie heeft om afscheid te moeten nemen.
Al die teleurstellingen die ik heb moeten verwerken omdat mensen, veel beloven maar niets nakomen.

Om ondanks alle onbegrip van sommige mensen, tóch mijn éigen keuzes te maken en daarbij eerlijk te zijn naar mijn pony.
Want laat ik eerlijk zijn: ík kies ervoor om in de wedstrijdsport verder te willen, híj kan er niets aan doen, dat hij elke keer op de toppen van zijn kunnen te moeten lopen tegen de paarden.
En nu? Wordt hij lekker gereden, af en toe springen, naar het bos, lekker tutten..

En ik? Ik mag opzoek gaan naar een paard, wat lichaamlijk/geestelijk wel zo in elkaar zit, zodat dat dier makkelijker aan kan wat ik graag wil...

Maar goed, ik wil me meteen weer gaan verdedigen... mischien is het voor je handiger, om de zoekfunctie te gebruiken, dan kan je het hele relaas lezen.
En mischien begrijpen dat ik blij, héél blij ben met de verkoop!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 14:12

coydog schreef:
Inderdaad een goeie dag dus,gefeliciteerd!!

En je hoeft je nooit te verdedigen voor jouw beslissingen!!!
Jij leeft jouw leven,een ander doet het niet voor je,dus moet je het doen zoals jij het wilt.Zolang je er rekening mee houdt dat je een ander niet onherstelbaar beschadigt.

Sorry ben weer aant preken Bloos


Je bent niet aanhet preken hoor!
Ik viel gewoon even in een oude gewoonte, ik probeer ook míjn leven te lijden en hou daarbij in het oog wat jji al zei..
Zolang ik 'mezelf recht in de ogen kan kijken', doe ik het goed.

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Ubermetrics en 88 bezoekers