baluh!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

baluh!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 11:31

Mag ik vanavond eindelijk eens een keer op het paard van mijn zusje in de ponyclub les rijden, ben ik ziek!!! Aargh... Huilen Dan moet ik dus vanavond eerst Willemieke (friese merrie) rijden van 18.30 -19.30 en van 19.30 -20.30 Michael. Ik heb het dus druk vanavond Bloos! ,, Als ik dan niet meer ziek ben tenminste. Maar als ik heb gereden, volgt er nog een verslagje... *LOL*


Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 14:14

ik voel me nu al weer iets beter, maar het is nog steeds geen avond dus

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 08:57

Gizzmo schreef:
Mag ik vanavond eindelijk eens een keer op het paard van mijn zusje in de ponyclub les rijden, ben ik ziek!!! Aargh... Huilen Dan moet ik dus vanavond eerst Willemieke (friese merrie) rijden van 18.30 -19.30 en van 19.30 -20.30 Michael. Ik heb het dus druk vanavond Bloos! ,, Als ik dan niet meer ziek ben tenminste. Maar als ik heb gereden, volgt er nog een verslagje... *LOL*


Nou Gisteren heb ik dus nog gereden *LOL* Haha! , af entoe wat pijn in mijn buik, maar heb ze beiden gereden. Eerst Willemieke, zo'n grote Fries (van mijn zusje) Ik had er nog nooit op gereden en wist dus niet dat het zo beroerd zou rijden maarja, ik kon voor geen mogelijkheid in dat zader van haar blijven zitten, dus mijn instructeur vond dat er een ander zadel op moest. Toen we dat gedaan hadden ging het al stukken beter. Een kwartiertje voor het einde van de les heb ik mijn zusje uit laten stappen (dat wilde ze graag) Heb ik Michael gepoetst en gezadeld. Ik was toen dus al bekaf Scheve mond en moest ik nog een uur. Maar gelukkig had ik deze keer niet zo veel werk van hem, ik had hem al vrij snel los en liep hij voor de verandering ook weer es mooi naar beneden. Het wijken ging super, schouder binnen en buiten, super tevreden ben ik weer. Ik heb het dus weer gered, twee paardjes rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, DemiSisa, Kellyvanloon en 8 bezoekers