get het gaat nu echt herfst worden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

get het gaat nu echt herfst worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 00:02

Nu heb ik eindelijk een paar dagen vrij....hootr ik op het journaal dat het herfst weer gaat worden! Regen, onweer en wind...gaan jullie gewoon rijden met dit beeste weer? Cool

Ik zie er een beetje tegen op want ik ben niet zo rijk bedeelt dat ik binnen rijden kan....en dat beessie staat nog op het zomerlandje want het weer was hartsikke mooi...tot nu toe dan!

Toch op naar de winterstalling? Verward

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 00:29

mijn paarden staan op een weiland en ze kunnen zelf in de stal als ze willen.. helaas hebben we ( nog) geen beschikking tot een binnenbak Boos!
Volgend jaar wel hoop ik.. want zoals het er nu uitziet word het niet zoveel rijden in de regen en onweer...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:13

Vanacht hoorde ik het hier al rommelen! En het regent al vanaf gister avond.
Wij (mijn zus, Irmaatje en ik) gaan zaterdag 'gewoon' een buiteritje maken! Haha! Nu maar hopen dat het niet al te hard regent, want dan vinden de paardjes er natuurlijk ook niks aan. Onze laatste buitenrit van dit jaar! Verdrietig Daarna moeten we weer wachten op lente weer.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:34

ik heb er ook zo'n hekel aan die herfst en winter......BLEH.........

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:08

Hmmmm.... Ik vind het ook wel z'n charmes hebben hoor. Maar ik ben zo'n verwend kind met 2 binnenbakken. Paardje 's avonds op tijd naar binnen zodat ze evt. kan drogen en dan later op de avond ff rijden. Thuis lekker op de bank met een kaarsje aan en een flesje wijn erbij *geniet*

Groetjes!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:12

Ja ja, ze voorspellen vanaf komend weekend 14 dagen slecht weer met regen en hagel, blehhhhhhh. Dat betekend dat mijn paard weer op stal moet blijven en nietmeer naar de wei mag tot april / mei. Arm paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:20

ik wil het nog even aankijken of ik mn paardje op stal ga zetten, het schijnt daarna weer op te knappen, en vandaag gaven ze ook lsecht weer op nou het weer is heerlijk vandaag! Zwoel en zonnetje, ik kan iet geloven dat het morgen om kan slaan!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:04

ik heb het ook al koud bah bah!!! ik wil zonneschijn ben echt loom!!

maarja ik mag niet klagen ik kan in de winter lekker rijden want ik heb
2 binnenbakken tot mijn beschikking!!! *LOL*

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:22

nee ik vind de herfst echt maar niks... dan heb ik nog liever winter dan herfst! Regen.....brrr daar heb ik echt zo'n ontzettende hekel aan! Jammer genoeg hebben we ook geen binnenbak bij mijn verzorgpony's, maar er is er wel een in de buurt!
Met veel wind vind ik het juist super gaaf om te rijden, even lekker helemaal uitwaaien! En de pony is dan lekker fris Haha!
Als het miezerd of gewoon licht regent dan rijd ik wel gewoon (ligt ook nog wel aan de conditie van de bak)
maar regent het hard! nee dan blijf ik mooi weg van de rijbak!

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:51

Een echte ruiter rijd ook in de regen Haha! ( zeggen ze dan )
Maar dat zeggen ze ook bij 7x eraf vallen...
Maar nee ik heb liever zomer of lente dan winter of herfst ...
Net zoals vorig jaar je bevriest dan echt gewoon helemaal...
Maar gewoon regen is niet erg maar harde regen Nee, dan heb je mij niet gezien.... Zo lang het nog kan zet ik m'n pony nog buiten... Ze kunnen wel ergens tegen... en ze heeft voordat ze was ingereden ( is pas met der 8½ gedaan ) altijd alleen maar buiten gestaan wat voor weer het ook was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:00

ik rijd wel met regen heb alleen een hekel aan die wind....wordt je paard ook zo...anders van!
Met gewone stromende regen rijdt ik gewoon met regenjas en daarna lekker naar huis hup voor de warme kachel dat heeft toch ook wel wat!