Beau afwezig tijdens voertijd!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 11:06

Vanmorgen kwam ik bij de wei om zoals gewoonlijk de pony`s te voeren. Die staan normaal altijd ongeduldig bij het hek op hun hooi te wachten. Nu stond daar echter alleen Sheila (Welsh-A merrie waarmee Beau de wei deelt) en Beau zag ik ook niet achterin de wei. Wat trouwens ook wel raar zijn als hij daar nog zou staan wanneer het etenstijd is. Ik keek nog eens goed om mij heen zag toen een bruin `iets` staan buiten het met schrik afgezette stuk wei. En dat bleek Beau te zijn; heerlijk in het verse gras Tong uitsteken Haha! . Ik ben het hele schrikdraad langsgelopen opzoek naar plekken waar hij er misschien doorheen gebroken was maar alles was normaal. Beau heb ik toen maar weer in het afgezette stuk wei gezet maar hoe hij er nu uit kwam weet ik nog steeds niet. Gerold is hij niet want zijn rug was schoon en gekropen denk ik ook niet omdat zn knieen vrij schoon waren en ook gesprongen denk ik niet. Tot nu toe is het nog een raadsel hoe hij ontsnapt is dus. Vanmiddag maar eens zien of hij er dan nog wel staat Clown .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mellien op 2001-10-05 11:15 ]</font>

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:29

Nog zo'n spook die het thuis niet leuk genoeg vind.
Dennis is dus niet de enige!
XXX
Ciska