vreemde dingen bij het land...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

vreemde dingen bij het land...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:14

Waar ik me toch wel zorgen over maak is het volgende, paar dagen terug zijn er een aantal vreemde dingen bij het land gebeurt. De paarden staan nu op een ander land omdat het land van onze boer niet genoeg gras meer had. Dat land grenst aan de weg en ieder1 kan er makkelijk bij wat mij al helemaal niet lekker zat Nou was mijn verzorgster geweest , had haar fiets daar neergelegd , kwartiertje weg en der fiets was gestolen. Dag later, kwam een stalgenoot kwaad binnen en stelde ons de vraag of wij misschien de mestvork met de tanden naar boven midden in de wei hadden gelegd. Nou ik ken ieder1 goed op stal en niemand zou dat doen. Paar dagen later was de mestvork spoorloos verdwenen. De dingetjes beginnen zich op te stapelen en ik krijg er steeds meer een raar gevoel over, de paarden staan zo voor het grijpen daar en wie weet wat er nog meer kan gebeuren Verward Kwil ze daar zo snel mogelijk weg hebben, het zint me helemaal niet... wat denken jullie?

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:39

Mhh... dat is erg vreemd ja.. Scheve mond
ik zou zelf niet rustig kunnen zijn als ik zou weten dat die paarden zo weggehaald zouden kunnen worden..
kan je ze niet ergens anders zetten??
suc6 ermee!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:46

Vreemde situatie,wees goed op je hoede!
Het is toch eigenlijk verschrikelijk dat je tegenwoordig zo allert moet wezen!
Sterkte ermee
Groetjes Lundi

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:46

Met dit soort dingen ben ik heel erg: gevoel volgen en weghalen.

ALS er iets gebeurt voel je je tijden lang schuldig omdat je gevoel er eigenlijk al niet helemaal goed bij was.
Zelfde geldt gebeurt er niets en zijn het gewoon kwajongens, maar voor die ene keer dat er wel wat gebeurt...je hoort al zoveel rare dingen tegenwoordig.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:12

heel gek idd. als de paarden daar niet weg kunnen kan je misscjien een paar keer per dag op gekke tijden even langsrijden.
misschien dat je dan iemand betrapt ofzo?

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:43

is idd wel raar. Misschien een idee om met een aantal mensen onopvallend te gaan posten. Wonen er ook geen mensen aan die weg van het weiland, zij zouden iets gezien kunnen hebben.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:58

Sily schreef:
Met dit soort dingen ben ik heel erg: gevoel volgen en weghalen.

ALS er iets gebeurt voel je je tijden lang schuldig omdat je gevoel er eigenlijk al niet helemaal goed bij was.
Zelfde geldt gebeurt er niets en zijn het gewoon kwajongens, maar voor die ene keer dat er wel wat gebeurt...je hoort al zoveel rare dingen tegenwoordig.


Ik ga met Syl mee!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:48

Ja ik zou ze daar ook weg willen halen! Je gevoel daar moet je vanuit gaan. Strax gebeurt er echt wat en dan heb je spijt dat je niet naar je gevoel geluisterd hebt! Suc6 ermee!!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 14:33

ja precies ze gaan binnenkort weer terug naar hun eigen land en daar ben ik erg blij mee. Er staat 100 mt verderop een boerderij maar erg veel zicht hebben die niet, ik controleer altijd even de wei elke dag en nu lag er zelfs glas :S nu ben ik helemaal overtuigd de paarden gaan weg daar!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:53

Heh, wat vervelend! Daar zou ik m'n paard niet meer willen laten staan. Kun je hem niet ergens anders zetten?

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:55

ik zou ze idd (als daar de mogelijkheid voor is) zo snel mogelijk weghalen. het voelt denk ik helemaal niet goed dat daar van die rare dingen gebeuren. suc6 verder!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 15:33

ja kga het even vragen aan de boer of de paarden weer op ons eigen land mogen, hopelijk mag het. Want hij is wat dat betreft een echte boer en alles is zoals hij het zegt. Kga het ook nog maar een keer in de groep gooien wat de andere meiden ervan vinden. Zij hadden ook wel twijfels erover maar wilde het nog even aanzien.

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:54

Ik zou toch je gevoel volgen en gewoon je paard daar weghalen. Dalijk gebeurt er wat en ben je te laat...