Ons hondje is overleden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Ons hondje is overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 17:36

Een poos terug had ik al een keer een topic geplaats over dat we ons hondje gingen laten inslapen. We hebben het er thuis meerdere keren over gehad en tot 2 keer toe besloten dat het die week moest gebeuren. Alleen mijn moeder en ik konden het niet... (ze had geen pijn) En we hadden het er dan gewoon een poos niet over... Tot maandagochtend... Ik sliep bij mijn vriend en mijn moeder belde om 9 uur. Het ging heel slecht met Daisy, waarschijnlijk had ze een hersenbloeding of hartaanval gehad. Of ik thuis wilde komen om afscheid te nemen of het liever niet wilde zien... (ze ging de dierenarts bellen) Ik wilde er wel bij zijn. Mijn moeder zou een afspraak maken. Kort daarna belde ze weer op dat de dierenarts pas 's middags kon.
Mijn vriend en ik zijn rond half 1 naar mijn huis gegaan. Daar heb ik de hele middag bijna verder bij haar gezeten. Ze was het niet echt zelf meer en had het idee dat ze er ook niet meer bij was. (heel vreemd want zondag avond had ik haar nog eten gegeven en kwam ze "rennend" achter me aan naar binnen) Ze was ook al heel oud hoor 18!!! beetje blind, doof, stijf en de laatste 2 weken at ze niet meer zelf maar moesten we haar voeren.
Toen ik zo bij de mand zat wilde ik dat ze zelf maar meteen ging... ze zag er zo naar uit. Maar dat "domme"beestje was zo sterk... Zelf zou ze echt nog niet zijn gegaan.
Toen kwam de dierenarts en daar kreeg ze eerst een spuitje van dat ze in coma raakt. Dat was best mooi, want ze werd weer helemaal d'r zelf, ze ontspande weer en lag er heel mooi bij. Toen kreeg ze het laatste spuitje en toen ging het heel snel...
Ik heb de hele maandag gehuild... Ik mis haar heel erg, maar heb er nu ook vrede mee... Ze was oud, ze is altijd bij ons geweest, maar ze was gewoon op... Het is goed zo. Maar ik ga haar wel ontzettend missen en ik zal haar nooit vergeten!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:45

jeetje wat erg !!! Verdrietig maar een ding kun je wel zeggen : 18 is oud voor een hond dus je hebt haar goed verzorgt !!! .. ze zal ook wel blij met jullie zijn geweest dus je moet nu maar denken dat ze geen pijn meer heeft

iig Heel veel sterkte ermee Ach gut !!!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 17:52

ja idd... Ik heb er ook vrede mee... maar het is kaal... haar mandje is weg.. ze wa sniet meer zindelijk en moest daarom wel 100 keer op een dag naar buiten... het is gewoon raar. Ik ben ook niet heel erg verdrietig meer, maar mis d'r gewoon...

wuppie102

Berichten: 102
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:49

tanja15 schreef:
jeetje wat erg !!! Verdrietig maar een ding kun je wel zeggen : 18 is oud voor een hond dus je hebt haar goed verzorgt !!! .. ze zal ook wel blij met jullie zijn geweest dus je moet nu maar denken dat ze geen pijn meer heeft

iig Heel veel sterkte ermee Ach gut !!!



ben het er helemaal mee eens heel veel sterkte!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:41

ze heeft vast een prachtig leven gehad, net daarom zal ze ook zo'n groot gat nalaten.....het gevoel is me zeer bekend. wat kan je toch intens met een hond verbonden zijn Verdrietig

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:07

Ach wat erg, wel een hele mooie leeftijd bereikt!!

Sterkte meid!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:37

ingeo schreef:
ze heeft vast een prachtig leven gehad, net daarom zal ze ook zo'n groot gat nalaten.....het gevoel is me zeer bekend. wat kan je toch intens met een hond verbonden zijn Verdrietig



Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, heel veel sterkte Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:59

18 jaar! Wat een gezegende leeftijd! Onze polleke is nu 12, ik denk dat ik er wel vrede mee zal hebben als ze dat haalt.

Maar natuurlijk zal dat het gat dat ze achterlaten niet kleiner doen zijn. Het gemene zelfs is: hoe langer je een hond hebt, hoe groter de verstandhouding wordt dus hoe meer je er van zult houden.......... En dat is eigenlijk wel beroerd op het moment dat ie sterft.

Heel veel sterkte ermee.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:45

Mooi dat je erbij was en waardig afscheid hebt kunnen nemen, heel veel sterkte met het verlies, het is nooit leuk om je trouwe maatje te verliezen. Sterkte!